اخبار بازی

آپدیت جدیدی برای بازی Sekiro: Shadows Die Twice در راه است

ساعاتی پیش پست جدیدی بر روی بلاگ رسمی شرکت Activision قرار گرفت که از آپدیت جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Sekiro Shadows Die Twice

اگر از بازیکنان قدیمی سکیرو هستید و یا قصد دارید به‌تازگی برای اولین بار به تجربه این بازی بپردازند، آپدیت جدید محتویات جذابی را به این عنوان اضافه می‌کند که می‌تواند تجربه شما را بیشتر از همیشه بهبود ببخشد. غیبت المان‌های آنلاین در Sekiro: Shadows Die Twice یکی مواردی بود که تعدادی از طرفداران را ناراحت کرد؛ اما حال استودیو From Software در نظر دارد تا قابلیت جدیدی را به بازی اضافه کند که یادآور برخی از المان‌های آنلاین سری سولز و بلادبورن است.

فرام سافتور همچنان برنامه‌ای برای افزودن حالت کواپ دو یا سه نفره ندارد. اما در آپدیت جدید، کاربران قادر خواهند بود که به مدت 30 ثانیه بخش‌هایی از بازی خود را ضبط کرده و با دیگران به‌اشتراک بگذارند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این قابلیت که با نام Remnant شناخته می‌شود، آیتم‌ها و یا مکان‌های مخفی بازی را به یکدیگر نشان دهند. همچنین بازیکنان می‌توانند در جهان بازی نوشته‌ای را نیز از خود به جا بگذارند که به محض مورد تأیید قرار گرفتن توسط سایر بازیکنان، نوار سلامتی آن‌ها به‌طور همزمان پر می‌شود.

قابلیت جالب دیگری که به بازی افزوده خواهد شد، امکان تعویض لباس سکیرو است. بازیکنان می‌توانند به سه لباس مختلف دسترسی باشد که دو مورد از آن‌ها با تمام Gauntletها و دیگری با اتمام بازی باز خواهند شد. همچنین اعلام گشت که قابلیت مبارزه مجدد با باس‌ها نیز به بازی افزوده خواهد شد. بازیکنان برای تمرین و یا به چالش کشیدن مهارت‌های خود، می‌توانند از طریق Sculptor’s Idolهای درون بازی به مبارزه با باس‌های مورد علاقه خود بپردازند.

این آپدیت در تاریخ 29 اکتبر (دو ماه دیگر) و همزمان با عرضه بازی بر روی گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. بازی Sekiro: Shadows Die Twice آخرین ساخته فرام سافتور است که در سال 2019 منتشر شد و توانست جایزه بهترین بازی سال را در مراسم The Game Awards از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا