ریبوت Crazy Taxi یک بازی رانندگی چندنفره است

ویدیوی جدید از ریبوت بازی Crazy Taxi كه در حال توسعه است، نشان مي‌دهد كه سگا در حال توسعه‌ی يك بازی رانندگی چندنفره است. Crazy Taxi جدید توسط Sapporo Studio در حال توسعه است. اين استوديو يكی از زيرمجموعه‌های سگا است كه در دسامبر 2021 تاسیس شد و به سگا برای توسعه بازی‌های مختلف کمک می‌کند. در یک ویدیوی جدید که به زبان ژاپنی منتشر شده است، کارگردان سابق Crazy Taxi، آقای Kenji Kanno كه تهیه کننده اين ريبوت را نيز بر عهده دارد به همراه سایر اعضای تیم سازنده، جزئیات جدیدی را در مورد ریبوت بازی Crazy Taxi به اشتراک گذاشتند.

طبق این ویدیو، ریبوت Crazy Taxi در شهری بزرگ در سواحل غربی ایالات متحده اتفاق می‌افتد. فهرست‌های شغلی جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهند و Crazy Taxi جدید را به عنوان يك بازی آنلاین با دنیای باز و عناصر  چند نفره‌ی عظیم توصیف می‌کنند. طبق اين فهرست شغلي، Crazy Taxi با استفاده از موتور Unreal Engine در حال توسعه است.

همچنين در این ویدیو، تیم سازنده در حال حاضر در حال آزمایش انطباق گیم پلی کلاسیک Crazy Taxi با گيم پلی چند نفره است. در گیم پلی کلاسیک Crazy Taxi، بازیکنان بايد در سریع ترین زمان ممکن مسافران را به مقصد برسانند. Crazy Taxi اصلی در سال 1999 به‌عنوان یک بازی آرکید از موفقیت‌هایی برخوردار بود، اما زمانی که نسخه خانگی آن برای Dreamcast در سال 2000 منتشر شد، بسیار محبوب شد و در نهایت به سومین بازی پرفروش کنسول در ایالات متحده تبدیل شد. این بازی چندین دنباله و اسپین آف را به خود دیده است، اما آخرین نسخه‌ی اصلی در این سری، بازی Crazy Taxi 3: High Roller بود که 22 سال پیش به عنوان یک بازي انحصاری براي Xbox منتشر شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل