اخبار بازی

به زودی پیش فروش کنسول های کلاسیک سگا و آتاری آغاز می شود

کنسول های کوچک با بازی هایی (مثل Mortal Combat و Sonic برای Genesi)که به شکل  پیش فرض داخلشان قرار گرفته و Atari با بازی Space Invaders ، عرضه می شوند.

اطلاعات جدیدی که برای  کنسول های Sega Genesis flash back و Atari flash back 8  منتشر شده، نشان میدهد که پیش فروش هر دوی آنها از آخر این ماه میلادی شروع خواهد شد.

در 28 جولای هر دو کنسول برای پیش فروش در خرده فروشی های اصلی در دسترس خواهند بود و خبر موثقی از اینکه دقیقا چه زمانی برای خریداران ارسال خواهد شد وجود ندارد. اما سازنده Atgames گفته است که ارسال کنسول ها در پاییز 2017 خواهد بود. با اینکه قیمت کنسول ها هنوز مشخص نیست اما شرکت سازنده اعلام نموده که اطلاعات بیشتری در اواخر جولای ارائه خواهد شد.

همانند موفقیت نسخه ی کلاسیک NES و نسخه ی آینده SNES Classic edition این دو کنسول با تعداد زیادی بازی پیش فرض عرضه می شوند. برای  کنسول  Sega Genesis flashback  تعداد 85 عنوان بازی به شکل پیش فرض در آن قرار گرفته است.بازی های کلاسیک معروف و محبوبی مثل Sonic & Knuckles ، Mortal Kombat II-III و  Phantasy Star IIو Comix Zone. لیست کامل بازی ها را در اینجا مشاهده کنید

Sonic

کنسول ها با پورت 720p HDMI  عرضه خواهند شد.2 کنترلر بدون سیم با سبک genesis و 2 پورت کنترلر برای گیم پد های انتخابی خود در نظر گرفته شده. همچنین ویژگی هایی برای save/ pause و rewind برای هر بازی وجود دارد. کنسول Atari Flashback 8 Gold به همراه 120 بازی عرضه می شود .بازی هایی مثل Space Invaders, Kaboom, Centipede و تعداد خیلی زیادتری که در این لیست می توانید عناوین آن ها را مشاهده کنید. این کنسول هم با پورت 720p HDMI، و 2 کنترلر بی سیم با سبک کنترلرهای  Atari-2600 و پورت های آن و همچنین ویژگی هایی برای save/ pause و rewind برای هر بازی ارائه خواهد شد.

 نسخه های مختلف دیگری هم از کنسول های Atari و Sega Genesis وجود دارد که به زودی  از سوی Atgames  به بازار عرضه خواهند شد.به همراه نسخه های قابل حمل هر دوی آنها.شما می توانید فهرست کامل محصولات را در وب سایت atgames مشاهده کنید.

Space Invaders

در ضمن آتاری پس از بیست سال از اطلاعات و عکس های کنسول جدید خود رونمایی نموده است.این کنسول Ataribox نامیده می شود.شرکت سازنده مشخص کرده است که ویژگی این کنسول ، ترکیب کردن محتوای بازی های امروزی و بازی های کلاسیک با مشخصات فنی مدرن و به روز می باشد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا