اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

فصل دوم بازی Sea of Thieves آغاز شده است

با اعلام صفحه رسمی استودیو Rare، فصل دوم بازی Sea of Thieves آغاز شده است.

بازی Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves به سرعت در حال رشد است و حالا با انتشار فصل دوم، مقدار زیادی محتوای جدید به بازی اضافه شده است. در این بروزرسانی، بازیکنان قادر خواهند بود تا صد Rank جدید را دریافت کنند و چند Trials و Deeds هم به بازی اضافه شده است. همچنین برای دریافت محتوای بیشتر، شما می‌توانید Season 2 Plunder Pass را خریداری کنید که شامل چندین جایزه دیگر است.

در فصل دوم، چند مرحله جدید نیز به Trading Company Emissaries افزوده شده است تا بازیکنان بتوانند به جوایز جدیدی دست پیدا بکنند. مراحل Forts of Fortune یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بازی هستند که توانایی شما در مبارزات مختلف را به چالش می‌کشد.

تیم سازنده بازی Sea of Thieves اعلام کرده است که محتوای فصلی بازی، هر سه ماه یک بار عرضه خواهد شد و شاهد مراحل جدیدی مانند Forts of Fortune خواهیم بود.  به گفته مایک چپمن، کارگردان ایده‌پرداز بازی، سیستم پیشرفت Sea of Thieves تغییرات چشمگیری خواهد داشت و هر جلسه بازی شما ارزشمندتر می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد کار استودیو Rare با بازی Sea of Thieves به اتمام نرسیده است و در یک سال آینده شاهد اتفاقات جذابی در این بازی خواهیم بود.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید از طریق سرویس Xbox Game Pass آن را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا