طراح ارشد مراحل God of War به استودیو Initiative پیوست
آقای Chris O’Neill طراح ارشد مراحل بهترین بازی سال 2018 یعنی بازی God of War استودیوی Santa Monica را به مقصد استودیو Initiative ترک کرد. از کارنامه درخشان آقای O’Neill میتوان به همکاری در ساخت بخشهای مختلفی در برخی از مطرحترین عناوین صنعت بازی اشاره کرد، به طور مثال، ایشان رهبری ساخت مرحله The Mountain در بازی God of War را برعهده داشت و در طراحی بخشهای مختلفی از پِیسینگ بازی و هوش مصنوعی و اسکریپت مراحل در کنار طراحی ساختارهای دو بعدی و سه بعدی موجود در هر گوشه از دنیای بازی و چندین و چند بخش دیگر فعالیت کرده است. علاوه بر God of War، وی مسئولیت ساخت بیشتر بخشهای چندنفره بازی Metal Gear Solid V مثل طراحی مکانیزمهای مختلف و مُدهای جدید و کلاس بندی و سیستم پیشروی و … را برعهده داشت. از دیگر بازیهایی که «کریس اُنیل» در ساخت آنها سهیم بوده، میتوان به God of War: Ascension و God of War 3 اشاره کرد.
استودیوی Initiative یکی از استودیوهای فرست پارتی شرکت مایکروسافت است که در شهر «سانتا مونیکا» واقع شده. این استودیو در حال جمع آوری نیروهای زبده از میان اهالی صنعت بازیسازی برای ساخت پروژهای نامعلوم است و اخیراً آگهیهای جدیدی را برای استخدام افراد در بخشهای طراحی انیمیشن و ابعاد فنی بازیها منتشر نموده.