اخبار بازی

Samsung Gear S3 ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد

تقریبا هیچ شکی در مورد ساخته شدن Gear S3 وجود نداشت، زیرا این وسیله جزو بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. اما اکنون ما تقریبا می‌دانیم که در چه تاریخی از این ساعت هوشمند رونمایی خواهد شد.

با توجه به گزارش SamMobile، این ساعت هوشمند در IFA 2016 که بین تاریخ 2 تا 7 سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این مساله با شایعات قبلی هماهنگی دارد و بنظر می‌رسد حالا که سامسونگ تاریخ عرضه Galaxy Note 7 را به ماه آگوست تغییر داده است، اکنون می‌تواند در نبود محصولات جدید، از Gear S3 در IFA رونمایی کند.

اما این همه ماجرا نیست، منبع این خبر هم‌چنان تاکید کرده که این ساعت از یک حلقه چرخنده بهره می‌برد، بنابراین همانند ورژن قبلی، صفحه نمایش این ساعت نیز دایره شکل خواهد بود و این حلقه چرخان قابلیت جابجایی آسان بین منو‌های مختلف را به کاربران خواهد داد.

حلقه چرخنده یکی از بهترین ویژگی‌های Gear S2 بود و باید از بازگشت دوباره آن خوشحال بود. با این حال باید امیدوار بود که برخی چیزها در نسخه جدید تغییر کنند، قابلیت شخصی سازی پیشرفته و امکان اتصال ساعت با هر نوع گوشی آندرویدی می‌تواند جزو این تغییرات باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا