اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Sackboy: A Big Adventure معرفی شد

شرکت Sony در جریان رویداد دیجیتالی پلی استیشن 5 از بازی Sackboy: A Big Adventure رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه ما باشید.

استودیو Sumo Digital در طول برنامه Future of Gaming که به رونمایی از عناوین نسل بعدی پلی استیشن اختصاص داشت، بازی Sackboy: A Big Adventure را معرفی کرد. این بازی که به‌نظر می‌رسد یک اسپین-آف از سری LittleBigPlanet به‌شمار می‌رود، با انتشار تریلر جذابی رونمایی شد.

تریلر منتشر شده بخش‌هایی از گیمپلی و مراحل متنوع بازی به‌همراه شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی سَک بوی را نشان می‌دهد. بازی Sackboy: A Big Adventure یک عنوان پلتفرمر 3 بعدی به‌حساب می‌آید که به‌صورت 4 نفره نیز قابل اجراست. هنوز اطلاعاتی درباره وجود یا عدم وجود قابلیت ساخت و ساز مراحل (مشابه سری LittleBigPlanet) منتشر نشده‌است.

هنوز بازه زمانی مشخصی برای انتشار بازی Sackboy: A Big Adventure اعلام نشده و سازندگان تنها عنوان کرده‌اند که این بازی برای پلتفرم پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”.Amirone, post: 4778576, member: 40193″]
    یه خسته نباشید از طرف خودمو کاربران به محسن می گم که تمام رویدادهای دیشبو داره پوشش میده.
    [/QUOTE]
    آره محسن کارش عالیه و یک سوپرایز هم داره که در حال آماده کردنشه.
    ولی بقیه بچه‌ها هم در گذاشتن خبر ها دخیل بودن و به نظرم کمی کم لطفی محسوب میشه اگر از مهدی و سهیل هم تشکر نکنیم. چون بچه‌ها خبر هارو تقسیم کردند تا مراسم به صورت کامل پوشش داده بشه و در طی ساعات آینده بقیه اخبار هم قرار میگیره.

  2. [QUOTE=”.Amirone, post: 4778576, member: 40193″]
    یه خسته نباشید از طرف خودمو کاربران به محسن می گم که تمام رویدادهای دیشبو داره پوشش میده.
    [/QUOTE]
    ما مخلصیم آقا. 😀 اصل کاری که یه مقاله مفصله مونده… :> انقدر درگیر بودم نتونستم حتی به تاپیک اصلی سر بزنم، سلام منو به بچه های اونور برسون. :))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا