اخبار بازی

شایعه: حضور بازی Erica در نمایشگاه گیمزکام 2019

بازی Erica

به تازگی فردی که پیش از نمایشگاه E3 اطلاعات صحیح بسیاری را منتشر کرده بود از حضور بازی Erica در نمایشگاه گیمزکام 2019 خبر داده است. اثری که در رویداد PGW 2017 معرفی شد و پس از آن در سکوت خبری فرو رفت.

چنان‌چه به یاد داشته باشید پیش از نمایشگاه E3 2019 بود که حجم زیادی از اطلاعات و معرفی‌ها توسط فرد مشخصی با نام کاربری Sabi در توییتر فاش شد. بسیاری از این اطلاعات، معرفی و حضور بازی‌هایی هم که این کاربر از آن‌ها در نمایشگاه نام‌برده خبر داده بود صحیح از آب در آمدند.

با توجه به این که نمایشگاه گیمزکام روز آینده آغاز می‌شود این فاش کننده اطلاعات و اخبار باری دیگر به همراه لیستی از بازی‌هایی که انتظار داریم آن‌ها در این نمایشگاه و مراسم افتتاحیه آن که امشب برگزار می‌شود بازگشته است. یک از مواردی که بیشتر توجهات را به خود معطوف می‌کند حضور بازی Erica در این لیست است. اثری که چند سال پیش به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 معرفی شد و در حال توسعه قرار داشت. پس از آن که در ماه ژوئن این بازی در سازمان رده‌بندی سنی استرالیا لیست شد اکنون به گفته Sabi، ساخته درام لایو اکشن استودیو Flavourworks در این نمایشگاه نوعی به‌روزرسانی پروسه ساخت دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی خبر: تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که Erica به نوعی در نمایشگاه گیمزکام 2019 حضور خواهد داشت اما این احتمال هم وجود دارد که مخاطبین زودتر از آنچه انتظار دارند بتوانند این بازی را تجربه کنند. به تازگی تروفی‌های این بازی نیز در سرور سونی ظاهر شده است و با توجه به این که بازی مدتی پیش در سازمان رده‌بندی سنی استرالیا هم لیست شده بود این احتمال وجود دارد که عنوان مورد بحث در گیمزکام با نمایش جدیدی همراه شده و بلافاصله در دسترس عموم قرار بگیرد یا حداقل زمان عرضه آن اعلام شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا