اخبار بازی

شایعه: جزئیات تازه‌ای از بازی جدید استودیو The Initiative لو رفت

اخیرا شایعه جدیدی از بازی در دست ساخت استودیو The Initiative در فضای مجازی پخش شده که اطلاعات جالبی را به ما می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

استودیو The Initiative

یکی از مرموز ترین و در عین حال مورد انتظار ترین عناوینی که توسط استودیوهای شرکت Microsoft در دست ساخت است، پروژه استودیو تازه تاسیس The Initiative به‌شمار می‌رود. حال صفحه کاربری Roberto Serrano (یکی از نویسندگان وب‌سایت ایتالیایی 4news) که پیش‌تر برخی از اطلاعات رویداد PS5 را به‌درستی لو داده‌بود، اطلاعات هیجان‌انگیزی را از اولین بازی استودیوی نام‌برده منتشر کرده‌است.

او مدعی شده که در رویداد ماه آینده ایکس باکس سری ایکس، این عنوان با نمایش گیمپلی رونمایی خواهد شد. به گفته او بازی در سبک اکش ماجراجویی قرار می‌گیرد و سازندگان برای ساخت آن از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 استفاده می‌کنند. به‌نظر می‌رسد محیط‌های بازی بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده و قابل تعامل هستند. همچنین تمرکز این عنوان بر روی ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده خواهد بود که سعی دارد بازیکنان را در جهان خود غوطه‌ور کند. بازی دارای بخش آنلاین نیز خواهد بود. سازندگان هنوز تاریخ انتشار دقیقی را برای عرضه بازی در نظر نگرفته‌اند.

با اینکه تمام این اطلاعات تنها یک شایعه محسوب می‌شوند، اما پیش‌تر به‌صورت رسمی اعلام شده‌بود که اطلاعات جدید بازی جاه‌طلبانه استودیو The Initiative در طول سال 2020 منتشر خواهد شد. در هر صورت، برنامه ماه آینده مایکروسافت زمان بسیار مناسبی برای رونمایی از این پروژه به‌حساب می‌آید و باید دید تصمیم مایکروسافت برای معرفی بازی The Initiative چه خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4792831, member: 122954″]
    [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/rumor-the-initiatives-xbox-series-x-game-details-leak/’]Continue reading…[/URL]
    [/QUOTE]
    نمیدونم تو این مدت کم چجوری تونستن بازی رو Playable در بیارن … و این همه استعداد فقط دارن روی یک بازی کار می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا