اخبار بازی

شایعه: بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز GTA V است

به‌تازگی شایعه‌ای عجیب و جالب از بازی رایگان بعدی فروشگاه Epic Games در فضای مجازی پخش می‌شود که نشان می‌دهد این عنوان، بازی GTA V است.

بازی GTA V

فروشگاه اپیک گیمز بازی‌های زیادی را تاکنون رایگان کرده‌است، اما به‌نظر می‌رسد عنوان بعدی در نظر گرفته شده کمی با دیگر بازی‌ها فرق می‌کند. وب‌سایت Gamepressure مدعی شده که بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز، GTA V خواهد بود و کاربران قادرند این عنوان را از فردا تا 21 مِی دریافت کنند و طبق معمول، برای همیشه آن را نگه دارند.

آقای دنیل احمد نیز با انتشار پستی با اشاره به ساعت دقیق اعلام شدن بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز (26 ساعت)، این شایعه را قوی‌تر از قبل کرد. نکته جالب اینجاست که طبق ادعای وب‌سایت Gamepressure، نسخه Premium Edition برای رایگان شدن در نظر گرفته شده‌است که کامل‌ترین نسخه بازی به شمار می‌رود.

بازی GTA V تاکنون موفق به فروش بیش از 120 میلیون نسخه شده و حدودا به مدت 80 هفته در لیست بیست بازی پر فروش آمریکا حضور داشته‌است. اگر این شایعه صحیح باشد، احتمالا شرکت Rockstar به دنبال گسترش تعداد بازیکنان و کسب سود بیشتر از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؛ چرا که GTA Online در طی سال‌های گذشته بخش عظیمی از درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”smoker, post: 4758435, member: 74265″]
    خب این قابلیتارو خود استیمم داره. هیچکس با عقل سالم لایبرری فعلی استیمشو ول نمیکرد بیاد سراغ اپیک و از اپیک بخره تا تازه برسه به قابلیتای فعلی استیم باز.
    نمیگم بره ما خوبه کلا و خودمم زیاد خوشم نمیاد ولی به نظرم منطقی ترین راه حل بود بره اپیک.
    [/QUOTE]
    بعد این همه وقت از اومدنش بنظرم با همون سیاست ها اینقدر جا پای خودش رو محکم کرده که برای همیشه موندگار بمونه…فقط اگه باید جدی جدی اون امکاناتی هم که نداشتن اضافه کنن.

  2. :)) آقا شما ببین این ایونت های لایو فورتنایت میلیون میلیون نفر میریزن تو لانچر و بازی اینقدر مشکل پیش نمیاد، الان خدا میدونه چه تعداد دارن زور میزنن بازیو از حلقوم اپیک بگیرن. 😀 حالا فارغ از بحث مقایسه استورها بازم خداروشکر برای ما و امثال ماها همچین بازی رو رایگان کردن. 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا