اخبار بازی

راد فرگوسن مایکروسافت را به مقصد Blizzard ترک کرد!

دقایقی قبل مدیر استودیو Coalition راد فرگوسن که وظیفه کارگردانی شماره چهارم و پنجم Gears را بر عهده داشت این استودیو را ترک کرد.
او در این خصوص در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

« من از پانزده سال قبل کار خود را بر روی توسعه سری Gears of War آغاز کردم و از آن زمان یکی از تفریحات زندگی‌ام بود. اما حالا زمان تجربه یک ماجراجویی جدید فرا رسیده است. من Gears را در دستان توانا استودیو Coalition رها خواهم کرد و بی صبرانه منتظر هستم تا طرفداران عنوان Gears Tactics را در تاریخ ۲۸ ماه اپریل تجربه کنند.»

«از ماه مارچ، به Blizzard می‌پیوندم تا در توسعه Diablo شریک باشم. ترک Coalition کمی برایم دشوار است به این دلیل که عاشق خانواده Gears که شامل طرفداران و تمام کسانی که در استودیو Coalition و Xbox کار می‌کنند، می‌شود. از همه تشکر می‌کنم و این باعث افتخار من است که در کنار شما فعالیت کردم.»

او در سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی وظیفه کارگردانی سری Gears را در استودیو تازه تاسیس Coalition بر عهده گرفت، اما قبل از آن هم در سگانه اول Gears of War یکی از افراد کلیدی در کنار Cliff Bleszinski برای توسعه سری بود. در کارنامه درخشان او عناوینی مثل BioShock Infinite و Bulletstorm هم به چشم می‌خورند که راد فرگوسن در توسعه آن‌ها نقش داشته‌است.

فیل اسپنر مدید ارشد Xbox در خصوص جدایی او نوشت:
« راد فرگوسن، از تو به خاطر تلاش و اشتیاقی که برای Xbox و Gears به ارمغان آوردی و باعث ساخت استودیو تراز اول Coalition شدی، تشکر می‌کنم. با بهترین آرزو ها برای ماجراجویی بعدی تو.»

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا