اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

جزئیات ورژن نسل بعدی بازی Rocket League اعلام شد

سازندگان بازی Rocket League با انتشار پستی بر روی وب‌سایت رسمی این عنوان از ویژگی‌های ورژن نسل بعدی بازی رونمایی کردند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Rocket League

با عرضه کنسول‌های نسل نهمی در این هفته، عناوین زیادی از نسل هشتم وجود دارند که بر روی کنسول‌های جدید قابل اجرا هستند و در بخش‌های مختلفی مانند مدت زمان لودینگ و فریم ریت و… بهبودهایی را به‌خود می‌بینند. Rocket League یکی از این عناوین به‌شمار می‌رود و حال سازندگان بازی یعنی استودیو Psyonix جزئیات ورژن نسل بعدی این عنوان موفق و محبوب را اعلام کرده است.

بهبودهای نسخه PS5: نسخه پلی استیشن 5 بازی از رزولوشن 4K (checkerboard) پشتیبانی می‌کند و به‌صورت 60 فریم بر ثانیه و همراه با HDR اجرا می‌شود.

بهبودهای نسخه Xbox Series X: نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی در زمان عرضه از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و به‌صورت 60 فریم بر ثانیه و همراه با HDR اجرا می‌شود. کاربران Xbox Series X همچنین تا پایان امسال آپدیتی را دریافت می‌کنند که امکان انتخاب بین دو حالت Quality و Performance را در بازی فراهم می‌آورد.

حالت کوالیتی به‌صورت 60/4K فریم و با HDR فعال اجرا می‌شود. حالت پرفورمنس نیز با نرخ 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 2688×1512 (به عبارت دیگر 70 درصد از 4K کامل) همراه با HDR اجرا می‌شود.

بهبودهای نسخه Xbox Series S: نسخه ایکس باکس سری اس بازی در زمان عرضه از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و به‌صورت 60 فریم و همراه با HDR اجرا می‌شود. کاربران Xbox Series S نیز همانند کاربران Xbox Series X، تا پایان امسال آپدیتی را دریافت می‌کنند که قابلیت انتخاب بین دو حالت Quality و Performance را به آن‌ها می‌دهد.

حالت کوالیتی بر روی سری اس به‌صورت 60/1080p فریم و با HDR فعال اجرا می‌شود. حالت پرفورمنس نیز با نرخ 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1344×756 (به عبارت دیگر 70 درصد از 1080p کامل) همراه با HDR اجرا می‌شود.

شایان ذکر است که مدت زمان لودینگ‌ها و عملکرد بازی در حالت Split-screen بر روی هر سه کنسول نسل بعدی بهبود می‌یابد. همچنین بازیکنان می‌توانند از طریق اکانت Epic Games تمام پیشرفت‌های خود را به کنسول‌های نسل بعد انتقال دهند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا