اخبار بازی

پلتفرم Roblox در حال اضافه کردن قابلیت فروش بازی با پول واقعی است

پلتفرم Roblox به زودی به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را با پول واقعی بفروشند. در حال حاضر، توسعه دهندگان می‌توانند برای دسترسی به پول واقعی، یک بار هزینه‌ از کاربران دریافت کنند. اما از اواخر امسال، سازندگان بازی قادر خواهند بود بازی‌های خودر را با واحد پول واقعی بفروشند. برای عناوینی که با قیمت های 9.99 دلار، 29.99 دلار و 49.99 دلار به فروش می‌رسند، توسعه دهندگان به ترتیب 50، 60 درصد و 70 درصد سهم از درآمد را دریافت خواهند کرد. در حالی که این ویژگی در ابتدا فقط بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود، Roblox گفت که قصد دارد بعداً آن را به سایر پلتفرم‌های پشتیبانی شده دیگر گسترش دهد.

Manuel Bronstein، یکی از مدیران Roblox، در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت گفت: هدف افزایش جذابیت پلتفرم برای توسعه دهندگان موجود است که می‌خواهند گزینه های بیشتری برای کسب درآمد از بازی‌های خود داشته باشند.

در حالی که اکثر بازی‌ها برای بازی رایگان باقی می‌مانند، Roblox امیدوار است که طرح قیمت‌گذاری جدید توسعه‌دهندگانی را که می‌خواهند کارهای بزرگ‌تری را در این پلتفرم انجام دهند، را تشویق کند. همچنين از اوایل سال آینده، Roblox همچنین به سازندگان اجازه می‌دهد کالاهای فیزیکی را از درون بازی خود بفروشند. این ویژگی برای سازندگانی که کالاهای فیزیکی را از طریق پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک به فروش می‌رسانند، در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا