اخبار بازیپلی استیشن 5

ورژن جدیدی از کنترلر دوال سنس در یک خرده‌فروشی رویت شد

به تازگی ورژن جدیدی از دوال سنس که به عنوان کنترلر کنسول پلی استیشن 5 شناخته می‌شود، در یک خورده فروشی دیده شده که «V2» نام دارد.

طبق فهرست فروشگاه Walmart Canada، کنترلر فرست پارتی جدید با یک ایستگاه شارژ مخصوص دوال سنس، باندل شده و دارای یک باتری ارتقا یافته‌ی 12 ساعته «استثنایی» است که مناسب مدت‌ زمان‌های طولانی برای بازی کردن خواهد بود.

براساس این لیست، دوال سنس V2 قیمتی مشابه با مدل قبلی خود خواهد داشت و با قیمت 89.99 دلار کانادا به فروش خواهد رسید و ابعاد آن هم ظاهرا فرق محسوسی نخواهد کرد.

اگر این لیست درست باشد، این کنترلر جدید جهش قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت، مخصوصا در بحث عملکرد باتری. مدل‌ فعلی دوال سنس از یک باتری 1560 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند که در بازی‌هایی که از تمام قابلیت‌های آن استفاده می‌شود، نهایتا 6 ساعت دوام می‌آورد.

کنترلر اصطلاحا پرمیوم DualSense Edge هم که مدتی پیش با برچسب قیمتی 199 دلار به عنوان نسخه ارتقا یافته این کنترلرها عرضه شد، کاربران را ناامید کرد و نه تنها باتری آن ارتقا پیدا نکرده بود بلکه طبق گزارش‌ها، حتی عمر باتری کمتری هم از نسخه اصلی و ارزان‌تر داشت!

نظر شما درمورد این ورژن جدید چیست و انتظار چه بهبودهایی را دارید؟ از طریق کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا