اخبار بازی

از برنامه‌های کپکام برای جشن 25امين سالگرد سری Resident Evil رونمایی شد

شرکت Capcom براي بيست و پنجمين سالگرد سری Resident Evil برنامه‌هاي مختلفي را در نظر دارد که به‌تازگی برخی از آن‌ها را اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village

در ابتدای کار، کپکام اعلام کرده که در ماه آپريل نمايش جديدي از بازی Resident Evil Village را ارائه خواهد داد. سازندگان مي‌گويند که قصد دارند تا طرفداران را سورپرايز کنند، بنابراين جزئيات اين نمايش را لو نمی‌دهند. در حال حاضر تاریخ دقیق برگزاری این رویداد مشخص نیست، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از برنامه‌های کپکام منتشر شود.

پس از آن، از تاريخ عرضه بتاي عمومی جديد بازی آنلاین Resident Evil Re:Verse رونمايي شد. اين بتا که براي تمام کاربران رايانه‌های شخصی، پلی استيشن 4 و ايکس باکس وان رايگان خواهد بود، از تاريخ 7 تا 11 آپريل (18 تا 22 فروردین) جريان خواهد داشت. همچنين پری لود اين بتا دو روز قبل از عرضه شروع مي‌شود. کاربرانی که بتای قبلی را هنوز در اختیار دارند، برای دسترسی به بتای جدید تنها باید یک آپدیت را دانلود کنند.

در نهایت نیز کپکام از عرضه همزمان Resident Evil Village بر روی گوگل استیدیا خبر داد. علاوه بر این، نسخه گلد ادیشن بازی Resident Evil 7 هم از تاریخ 1 آپریل (12 فروردین) بر روی این پلتفرم منتشر می‌شود. کاربران Stadia Pro به‌طور رایگان به نسخه هفتم بازی دسترسی خواهند داشت.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 7 می (17 اردیبهشت) برای Xbox One ،PS4 ،PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا