اخبار بازی

ارسال بیش از 3 میلیون نسخه از بازی Resident Evil Village در سراسر جهان

شرکت Capcom رسما اعلام کرده که تنها 4 روز پس از عرضه بازی Resident Evil Village، بیش از سه میلیون نسخه از این عنوان در سراسر جهان ارسال شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village

به گفته کپکام، این آمار شامل نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی می‌شود. این شرکت اعلام کرد که مجموع فروش سری بازی‌های Resident Evil اکنون به 100 میلیون نسخه رسیده است. نسخه هفتم مجموعه نیز تا پایان سال 2020 موفق شده تا 8.5 میلیون نسخه بفروشد.

آمار میزان ارسال شدن Resident Evil Village در هفته اول عرضه با ریمیک نسخه دوم که در سال 2019 عرضه شده بود برابری می‌کند. هر چند سه میلیون نسخه رقمی تحسین‌برانگیز است، اما بازی Resident Evil 6 همچنان با 4.5 میلیون نسخه ارسالی در هفته اول عرضه خود، رکورد بزرگ‌ترین عرضه تاریخ سری را در اختیار دارد. همچنین شایان ذکر است که این عدد در هفته اول برای بازی Resident Evil 7 و ریمیک Resident Evil 3 به‌ترتیب برابر با 2.5 و 2 میلیون نسخه بوده است.

کپکام باری دیگر تأکید کرده که به‌مناسبت جشن 25امین سالگرد این سری، تمام کاربران Village بازی آنلاین Resident Evil Re:Verse را به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد. با اینکه قرار بود این عنوان آنلاین به‌همراه بازی اصلی منتشر شود، اما زمان عرضه Resident Evil Re:Verse تا تابستان امسال به‌تعویق افتاده. کپکام تاکنون تاریخ عرضه دقیقی را برای این عنوان مشخص نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا