اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil 8 منتشر شد

مجله ژاپنی فامیتسو جزئیات بیشتری در مورد گیم‌پلی، داستان و دشمنان در بازی Resident Evil 8 را منتشر کرد. یکی از اعضای اصلی انجمن آنلاین Resident Evil به نام الکس آنیل، صحبت‌های تهیه کنندگان بازی تسویوشی کاندا و پیتر فابیانو را ترجمه کرده است.

به نقل از فامیتسو، کریس ردفیلد مسئول آوردن اتان وینترز به روستایی است که داستان بازی Resident Evil 8 در آن رخ می‌دهد.  اتان پس از گذشت مدتی – ظاهراً برخلاف میلش – خود را در این روستا می‌یابد. گروهی فرقه مانند از روستاییان ظاهراً در این بازی حضور دارند که برای محافظت از خود از موجودات خطرناکی استفاده می کنند.

به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌های این بازی یک تاجر مرموز با یک پالتوی بارانی بلند است که در طول سفر خود به اتان چیزهای مختلف را می فروشد و زندگی اتان به نوعی به این شخصیت بستگی خواهد داشت.

هیولاهای گرگینه شکلی که در تریلر اخیر مشاهده شدند. با زبان با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند، اما ظاهراً دارای نوعی ذهنیت واحد هستند و می توانند از سلاح استفاده کنند که آن‌ها را بیشتر خطرناک می‌کند.

در آخر، کاندا و فابیانو اعلام کردند که صحنه های انیمیشن از کتاب داستان مصوری که در تریلر جدید بازی منتشر شد در نسخه نهایی بازی وجود دارند، اما قابل بازی نیستند.

بازی Resident Evil 8 قرار است در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شود. در حال حاضر هیچ خبر قطعی و رسمی از انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا