استودیو Relic Entertainment استراتژی تجاری جدید خود را پس از جدایی از مالک سابق، سگا، شرح داده است. مارس سال گذشته، شرکت ژاپنی سگا اعلام کرد که Relic که در ونکوور کانادا مستقر است را به یک شرکت هلدینگ میفروشد. سگا گفت که این معامله به آنها این امکان را میدهد تا به یک استودیوی مستقل تبدیل شوند.
Relic که در فرنچایزهای استراتژی همزمان (real-time strategy) مانند Company of Heroes ،Warhammer 40,000: Dawn of War و Homeworld تخصص دارد، روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد بر روی سه حوزه کلیدی در آینده تمرکز کند.
این شرکت قصد دارد تعهد خود را به عناوین موجود، از جمله Company of Heroes 3، با DLC و بهروزرسانیهای جدید عمیقتر کند. علاوه بر ادامه توسعه عناوین استراتژی پیچیدهتر و بزرگتر که استودیو به آنها شهرت دارد، این شرکت همچنین به طور فعال توسعه و انتشار بازیهای داخلی با ابعاد کوچکتر را دنبال خواهد کرد. همچنین این شرکت قصد دارد برخی از بازیهای کلاسیک خود را برای مخاطبان جدید، بازبینی کند. این استودیو میگوید: این ممکن است شامل انتشار مجدد، ریمستر یا تجربههای کاملاً جدید باشد که روح نسخههای اصلی را تسخیر کند و در عین حال برای نسل جدیدی از بازیکنان جذاب باشد.
Justin Dowdeswell، مدیر عامل Relic، گفت: Relic Entertainment همیشه یک استودیو بوده است که با انعطاف پذیری و اشتیاق خود برای ایجاد تجربههای فراموش نشدنی تعریف شده است. این فصل جدید نقطه عطف مهمی را برای ما رقم میزند. با استقبال از استقلال و تمرکز بر نقاط قوت اصلی خود، به توانایی خود در ارائه بازیهای نوآورانه و باکیفیت به بازیکنان در سراسر جهان، اطمینان داریم. آینده Relic Entertainment روشن است و ما برای شروع این سفر جدید هیجانزده هستیم.
داودزول در صحبت با Game Developer گفت که استراتژی جدید منجر به تعدیل کار نخواهد شد و این استودیو پس از تعدیل نیرو در سال گذشته، در شرایط بسیار بهتری قرار دارد.
او در مورد برنامههای این استودیو برای بازیهایی در مقیاس کوچکتر گفت: ما به دنبال این هستیم که با تیمهای کوچکتر در بازههای زمانی کوتاهتر کار کنیم، که به این معنی است که احتمالاً یک بازی تقریباً در بازه ۱ تا ۲ ساله در بازار عرضه میشود. هزینه های بودجه بسته به پروژه متفاوت خواهد بود، اما این عناوین دارای بودجه بسیار کمتری نسبت به بازی های بزرگ RTS هستند که ما به کار روی آنها ادامه خواهیم داد.