اخبار بازی

شایعه بازسازی بازی Red Dead Redemption و کالکشن جدید احتمالا غیر واقعی است

به‌لطف یکی از ادیتورهای رسانه Kotuku، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که شایعه اخیر مبنی بر عرضه مجموعه The Outlaws Collection همراه با بازسازی بازی Red Dead Redemption ساختی است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Red Dead Redemption در آمازون

صنعت بازی‌های ویدئویی پر است از شایعات مختلفی که هر از گاهی آن‌ها را می‌شنویم. یکی از آخرین شایعات، لو رفتن تصویر مجموعه Red Dead Redemption: The Outlaws Collection از طریق آمازون بود. در بخش توضیحات این تصویر، گفته شده بود که این مجموعه علاوه بر نسخه دوم، شامل بازسازی نسخه اول نیز می‌شود و قرار است در ماه آینده به‌صورت بین نسلی عرضه شود.

اما آقای Zack Zwiezen، ادیتور کوتاکو، با انتشار چند توئیت به بررسی تصویر قرار گرفته بر روی این کاور پرداخته و عنوان کرده که این تصویر، تنها یک کار فوتوشاپی جعلی ضعیف است.

او ابتدا اشاره کرد که فرد مورد نظر احتمالا با سرچ کردن عبارت “تصاویر PNG آرتور مورگان و جان مارستن” در گوگل، نتایج حاصل شده در گوگل که تصاویر قرار گرفته بر روی The Outlaws Collection هستند را مجددا رنگ‌بندی و در کاور جعلی جایگذاری کرده است.

پس از این، Zwiezen عنوان کرد که خورشید و اسب‌سواران بر روی کاور جعلی، از کاور رسمی بازی برداشته شده و این تصویر با Brush (قلم‌مو) تار با تصویر کاور مخلوط شده است.

در پایان، Zwiezen به این نکته اشاره کرد شخصی که این تصویر جعلی را ساخته در ترکیب تصاویر در بخش درختان اشتباهاتی را انجام داده است و این اشتباهات، باعث شده که علامت‌های عجیب سیاه رنگی در اطراف تصویر جعلی دیده شود. همچنین درختانی که در واقع نباید دیده شوند، حالا از پشت به جلو آمده و قابل دیدن هستند.

بازی Red Dead Redemption در آمازون

شخصی که این شایعه را منتشر کرده حتی یک اشتباه بزرگ دیگر را نیز انجام داده که ادیتور کوتاکو به آن اشاره نکرده: تاریخ تحویل محصول چندین ماه زودتر از تاریخ عرضه آن است. در مجموع، تمام این شواهد نشان می‌دهند اسکرین شاتی که روز گذشته دست به دست می‌شد، جعلی است و چنین کالکشنی وجود ندارد. این موضوع باری دیگر به ما یادآوری می‌کند که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات نادرست، باید از منبع آن مطمئن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا