اخبار بازی

فروش بیش از 25 میلیون نسخه‌ای بازی Red Dead Redemption 2 و 110 میلیون نسخه‌ای بازی GTA V

بازی Red Dead Redemption 2

اطلاعات منتشر شده از سوی گزارش مالی شرکت Take-Two از فروش بیش از 25 میلیون نسخه‌ای بازی Red Dead Redemption 2 و فروش بیش از 110 میلیون نسخه‌ای بازی GTA V خبر می‌دهد. بدین ترتیب به همان اندازه که صنعت بازی موفقیت کسب کرده به همان اندازه شرکت Rockstar Games نیز موفقیت کسب کرده است.

در جریان بخشی از نشست مالی اخیری که کمپانی Take-Two داشته، مدیر اجرایی ارشد این شرکت یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) تایید کرد که فروش محصول وسترن سال گذشته آن‌ها تحت عنوان Red Dead Redemption 2 به بیش از 25 میلیون نسخه رسیده است. این در حالی است که هم‌چنان خبری از نسخه کامپیوترهای خانگی برای این اثر نیست. باید به این نکته نیز اشاره داشت که رقم اعلام شده برای بازی Red Dead Redemption 2 به میزان شیپ آن اشاره داشته و برابر با فروش این تعداد در خرده‌فروشی‌ها نیست.

از طرفی دیگر میزان فروش بازی Grand Theft Auto V نیز از 110 میلیون نسخه عبور کرد. موفقیت شگفت‌انگیز دیگری برای شرکت Rockstar Games که البته بخش قابل توجهی از فروش مطلوب هر دو بازی به بخش آنلاین آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

Rockstar چندین سال است که چه از نظر کیفی و چه از نظر تجاری در نوک قله جای گرفته و حتی در صورتی که سطح ارتفاع قله بیشتر شده باشد نیز جایگاه خود را حفظ کرده است. باید دید پروژه جدید آن‌ها برای نسل نهم کنسول‌ها نسخه بعدی Grand Theft Auto خواهد بود یا سرانجام Bully 2 پس از شایعات فراوانی که پیرامون آن شنیده شد به حقیقت خواهد پیوست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا