اخبار بازی

تایید رسمی عرضه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

سرانجام پس از شایعات و حرف و حدیث‌های فراوان شرکت راک‌استار به طور ناگهانی عرضه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 را رسما مورد تایید قرار دارد.

کمپانی مذکور در وبسایت خود اعلام کرد نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 5 نوامبر 2019 برابر 14 آبان 98 منتشر می‌شود. این بازی عللاوه‌بر تمامی استورهای دیجیتالی مخصوص کاربران کامپیوترهای خانگی اعم از استیم، Humble Store، Greenman Gaming و خرده‌فروشی‌های فیزیکی نظیر گیم‌استاپ، در Rockstar Games Launcher که فروشگاه جدید راک‌استار برای PC به شمار می‌رود نیز برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. تنها باید به این نکته نیز اشاره کرد که عرضه بازی در استیم در ماه دسامبر صورت خواهد گرفت.

علاوه‌بر نسخه PC، بازی برای پلتفرم Google Stadia هم در تاریخ اشاره شده عرضه خواهد شد. افرادی که بازی را از طریق Rockstar Games Launcher در بازه زمانی 9 الی 22 اکتبر پیش‌خرید کنند به انتخاب خود می‌توانند دو بازی از لیست زیر دریافت کنند:

  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Bully: Scholarship Edition
  • L.A. Noire: The Complete Edition
  • Max Payne 3: The Complete Edition

این اولین باری است که یک نسخه از بازی‌های Red Dead Redemption برای کامپیوترهای خانگی انتشار می‌یابد. نسخه اول این بازی هرگز برای پلتفرم مورد بحث عرضه نشد حال آن که مجموعه بازی Grand Theft Auto که بزرگ‌ترین فرنچایز راک‌استار محسوب می‌شود یکی محبوب‌ترین بازی‌ها روی پلتفرم PC بوده و نسخه پنجم آن نیز روی این پلتفرم، اجتماع مخاطبین بسیار گسترده‌ای دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا