چرا دنبالهای برای The Order: 1886 ساخته نشد؟
آقای Andrea Pessino، یکی از بنیانگذاران استودیو Ready At Dawn، درباره تلاش ناموفق این استودیو برای ساخت دنبالهای برای بازی The Order: 1886 صحبت کرده است.
این بازی که در سال 2015 به طور انحصاری برای PS4 منتشر شد و ثابت کرد که یک اشتباه بزرگ برای استودیو بود. این استودیو قبلاً با سونی در ساخت تعدادی از عناوین خوب همکاری کرده بود. این عناوین شامل بازیهای PSP Daxter ،God of War: Chains of Olympus و God of War: Ghost of Sparta و God of War: Origins Collection برای PS3 است که امتیازات خوبی را در سایتهای منتقد کسب کردند.
Pessino گفت: The Order: 1886 در متاکریتیک امتیاز 63 را دریافت کرد و به همین دلیل است که او معتقد است سونی ساخت دنبالهی بازی را لغو کرد. فکر نمیکنم بخاطر فروش بازی بود، فکر میکنم نمرات بازی بود، موضوع همین است. سونی بسیار پر افتخار است و به حق هم هست. من متقاعد شدهام که استقبال منتقدان، اگر حتی بیشتر از 70 بود، ساخت دنباله آن را داشتیم. فقط به چند امتیاز بیشتر نیاز داشتیم و این خوب بود. یکی از مشکلات این بود که محتوای زیادی از بازی حذف شد. بسیاری از بخشهای داستانی از بین رفتند، بخشهای زیادی حذف شدند و چیزهایی که قرار بود تعاملی باشند تبدیل به یک فیلم شدند. ما به یک سال دیگر نیاز داشتیم، این واقعیت است. ما حداقل به یک سال دیگر نیاز داشتیم، آن را بدست نیاوردیم، بنابراین محتوا را حذف کردیم.
Pessino گفت که سال 2018 یک زمان بسیار واقع بینانه برای عرضهی شمارهی بعدی از بازی بود که دارای مد چند نفره نیز بود. در حالی که او تایید نکرد که این بازی قرار بود در چه سالی باشد، او گفت تئوری طرفداران مبنی بر اینکه قرار بود در سال 1986 جریان داشته باشد، اشتباه است.
Ready at Dawn که نسخه Wii Okami و بازی چند نفره Deformers را نیز توسعه داد، بعداً توجه خود را به ساخت بازیهای VR از جمله Lone Echo و Echo Arena معطوف کرد تا اینکه در سال 2020 توسط متا خریداری شد. متا این استودیو را سال گذشته تعطیل کرد.