اخبار بازیپلی استیشن 5

صحبت‌های اعضای تیم سازنده Ratchet and Clank: Rift Apart در مورد تجربه بدون کرانچ ساخت بازی

در حالی که نقدها و بررسی‌های بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در حال منتشر شدن هستند، تعدادی از اعضای تیم اینسامنیاک گیمز در خصوص تجربه خود از روند توسعه این عنوان صحبت کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ratchet and Clank Rift Apart

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart تنها چند روز دیگر به عنوان بازی AAA بعدی سونی برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و تاکنون واکنش‌های مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. در همین حال، برخی از اعضای استودیوی Insomniac Games نکات قابل توجهی را از تجربه کار خود بر روی این عنوان به اشتراک گذاشته‌اند. آن‌ها می‌گویند ساخت این پروژه را بدون فشار کاری شدید به‌اتمام رسانده‌اند.

یکی از طراحان بازی، گرنت پارکر در توئیتی که بر روی صفحه شخصی خود قرار داده گفته: «من نمی‌توانم بجای بقیه اعضای تیم صحبت کنم، اما شخصا یک بار هم با فشار بیش از حد (کرانچ) بر روی بازی نکردم. ساعت کاری من در تمام مدت 40 ساعت در هر هفته بود. امکان ساخت یک بازی عالی بدون تحمل سختی شدید وجود دارد.»

همچنین لیندسی تامپسون، یکی از انیماتورهای اینسامنیاک گیمز نیز وارد بحث شد و گفت او نیز فشار بیش از حدی را در طول ساخت بازی تجربه نکرده. او در توئیتی نوشت: «برخی شب‌های دیر هنگام مشغول تمام کردن چیزی بودم، اما ساخت بازی به‌طور کامل بدون کرانچ بود. چنین چیزی ممکن است. سالم بودن تیم اجازه می‌دهد که خلاقیت جریان یابد.»

هر دوی آن‌ها در توئیت دیگری اشاره کردند که مدیریت استودیو اعضای تیم را ترغیب کرده تا بیش از حد به خود فشار وارد نکنند. بحث‌ و گفت‌وگوهای پیرامون کرانچ در صنعت بازی‌های ویدئویی موضوعی است که همچنان در میان افراد زیادی مطرح می‌شود؛ به‌خصوص با توجه به اخباری که در خصوص شرکت‌هایی مانند سی دی پراجکت رد یا دیگر استودیوی فرست پارتی سونی، ناتی داگ در چند وقت اخیر شنیده می‌شد.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart دو روز دیگر در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) برای PS5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا