اخبار بازی

رئیس استودیو Rare به عنوان رئیس استودیوی بازی سازی Xbox منصوب شد

رئیس استودیو Rare، آقای Craig Duncan، به عنوان رئیس استودیو بازی Xbox منصوب شد. Duncan که نزدیک به 14 سال رهبری Rare را برعهده داشت، جایگزین Alan Hartman می‌شود که سال گذشته به عنوان رئیس استودیو ایکس باکس منصوب شد، او قبلاً استودیوی Forza Turn 10 را رهبری کرده بود.

طبق گزارش GI.biz، آقای Hartman در پایان ماه نوامبر بازنشسته خواهد شد و Duncan جایگزین او خواهد شد. Duncan در دوران کینکت به Rare پیوست و در راه اندازی بازی لایو سرویس Sea of ​​Thieves نظارت داشت. او قبل از آن در Sumo Digital ،Midway و Codemasters نقش‌هایی را ایفا کرده بود. نقش جدید او نظارت بر تیم‌های ایکس باکس از جمله: Halo Studios ،The Coalition ،Turn 10 ،Playground Games ،Rare ،Obsidian ،Ninja Theory Compulsion Games ،The Initiative ،Double Fine ،InXile ،Undead Labs ،World’s Edge و موارد دیگر را خواهد بود.

پس از جدایی Duncan، استودیو Rare توسط Joe Neate و Jim Hoth رهبری خواهد شد. Neate در سال 2013، پس از همکاری با Midway و Sumo به Rare پیوست و به عنوان تهیه کننده اجرایی، پروژه‌ی Sea of ​​Thieves را رهبری کرده است. Hoth یک توسعه دهنده‌ی باسابقه‌ی 20 ساله است و اخیراً کارگردان استودیو بوده است.

Matt Booty، مدیر استودیوهای ایکس باکس، در ایمیلی به کارکنان نوشت: حرفه Alan با نوآوری، فداکاری و اشتیاق تزلزل ناپذیر به بازی مشخص شده است. Alan که در سال 1988 به عنوان یک پیمانکار در مایکروسافت در گروه نوپای CD-ROM شروع به کار کرد، در زمان خود روی پروژه‌های مختلفی کار کرده است، از Age of Empires گرفته تا Brute Force به عنوان رئیس استودیو Digital Anvil تا تأسیس Turn 10. در طول سال‌ها، Alan و Turn 10 و Playground Games چندین بازی Forza Motorsport و Forza Horizon را ارائه کردند و Forza را به یکی از برترین فرنچایزهای مسابقه‌ای در جهان تبدیل کردند و مرتباً توانایی‌های سخت‌افزار ما را ارتقا دادند. تحت رهبری او، استودیوی Xbox Game عناوین متعدد مورد تحسین منتقدان را عرضه کرده است و زمینه را برای بازی‌های موردانتظار مانند Avowed ،South of Midnight ،Fable و غیره فراهم کرده است. Craig در نقش جدید خود به استودیوهای ما برای ارائه تجربیات بازی با کیفیت بالا و متمایز کمک خواهد کرد تا به فرنچایزهای موفق تبدیل شوند و همچنین با سرمایه گذاری در IP جدید به تعدادبازیکنان بیشتری برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا