اخبار بازی

بازی Rainbow Six Siege از Apex Legends الهام می‌گیرد

بازی Rainbow Six Siege

جدیدترین عنوان عرضه شده در سبک بتل رویال، یعنی بازی Apex Legends که توسط تیم با استعداد Respawn ساخته شده است، نوآوری‌ها و مکانیزم‌های جدیدی را به این ژانر دوست داشتنی وارد کرده که نه تنها از سمت گیمرها، بلکه از طرف بازیسازها نیز با  استقبال گسترده‌ای رو به رو شده. یکی از این مکانیزم‌های تازه، سیستم پینگ کردن یا نشانه گذاری در بازی است که پیش‌تر به شکل ساده‌ای در بازی Rainbow Six Siege وجود داشت. همان‌ طور که اشاره شد، بازیسازان متعددی از وجود این سیستم ابراز خرسندی کرده و علاقه به افزودن آن به بازی‌های خود را دارند.

یکی از این عناوین، بازی Fortnite بوده که با ورود به جدیدترین فصل، مکانیزم پینگ کردن را افزوده است. طی  مصاحبه‌ای که وب سایت Stevivor با آقای Leroy Athanassoff کارگردان بازی Rainbow Six Siege داشته، ایشان پس از تعریف و تمجید فراوان از عنوان بتل رویال «استودیو ریسپان»، اعلام داشت «یوبی‌سافت» در آینده همچین چیزی را به «سیج»  اضافه می‌کند.

با استفاده از سیستم پینگ کردن جدید، کار تیمی برای بازیکنان ساده‌تر می‌شود، به این شکل که شما نیازی به استفاده از هدست و میکروفون برای برقراری ارتباط با هم تیمی‌های خود نداشته و تنها با استفاده از میانبرهای مربوط، می‌توانید آن‌ها را از وجود آیتم یا خطرهای احتمالی مطلع کنید. به گفته کارگردان رینبو سیکس، این سیستم درحال حاضر درحد یک ایده و طرح اولیه قرار دارد و جزء اولویت‌های آن‌ها محسوب نمی‌شود اما در آینده به دلیل ماهیت تیم محور این بازی،  همچین سیستمی را پیاده سازی خواهند کرد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا