اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

آپدیت نسل بعدی بازی Rainbow Six Siege هفته آینده منتشر خواهد شد

طبق اعلام یوبیسافت، آپدیت نسل بعدی بازی Rainbow Six Siege در تاریخ 1 دسامبر (11 آذر) برای کاربران PS5 و Xbox Series X|S منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Rainbow Six Siege

حدود نیم دهه است که از عرضه Rainbow Six Siege می‌گذرد و پشتیبانی از آن ادامه دارد. هرچند این نسخه از سری شروع چندان قدرتمندی نداشت، اما با گذر زمان شرکت Ubisoft تجربه کاربران بازی را شدیدا ارتقا بخشید و بهبود داد. حال با عرضه کنسول‌های نسل جدید، از سه‌شنبه هفته آینده Rainbow Six Siege به‌صورت نیتیو بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس اجرا خواهد شد.

کاربران کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت این امکان را دارند تا Rainbow Six Siege را در حالت رزولوشن مود یا پرفورمنس مود اجرا کنند. حالت پرفورمنس مود بر روی PS5 و Xbox Series X با رزولوشن داینامیک 4K و هدف‌گذاری 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. (رزولوشن 1080p بر روی Xbox Series S) همچنین کاربران PS5 و Xbox Series X می‌تواند در حالت رزولوشن مود، به تجربه بازی با رزولوشن 4K و هدف‌گذاری 60 فریم بر ثانیه بپردازند. (رزولوشن 1728p بر روی Xbox Series S)

شایان ذکر است که خریداران نسخه نسل قبلی این بازی، به‌طور رایگان و بدون هزینه به آپدیت جدید هفته آینده بر روی کنسول‌های نسل بعد دسترسی خواهند داشت. این آپدیت همزمان با شروع فصل چهارم بازی و در تاریخ اول دسامبر (11 آذر) منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا