اخبار بازی

نام نسخه جدید بازی رینبو سیکس به Rainbow Six: Extraction تغییر یافت

یوبیسافت با انتشار ویدئوی کوتاهی رسما اعلام کرده که پسوند نسخه جدید رینبو سیکس، Extraction خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Rainbow Six: Extraction

شرکت Ubisoft ابتدا در سال 2019 این عنوان شوتر کواپ را تحت نام Rainbow Six: Quarantine معرفی کرده بود. با توجه به شیوع کوید-19 و اتفاقاتی که در یک سال و نیم اخیر در سراسر دنیا رخ داد، تغییر یافتن نام بازی امری اجنتاب‌ناپذیر بود. چند ماه پیش شایعه‌ای مبنی بر این منتشر شد که یوبیسافت پسوند Parasite را برای بازی انتخاب کرده، اما امروز به‌طور رسمی اعلام شد که نام نهایی بازی Rainbow Six: Extraction خواهد بود.

کارگردان بازی، پتریک متی در ویدئوی کوتاه منتشر شده عنوان می‌کند که تیم سازنده با استفاده از پایه‌های قدرتمند Rainbow Six: Siege، یک عنوان شوتر کواپ مدرن را خلق کرده‌ است. بازیکنان در این نسخه با یک تهدید بیگانه که در حال تکامل و پیشرفت است، مواجهند و باید بر چالش‌های مختلفی غلبه کنند. اما به گفته او بازیکنان همیشه یک هدف مشخص خواهند داشت و آن هم این است مطمئن شوند هیچکس پشت سر گذاشته نمی‌شود.

جدیدترین نسخه رینبو سیکس ابتدا قرار بود که در سال 2020 منتشر شود، اما تاریخ عرضه بازی به‌دلیل شیوع جهانی عقب افتاد. یوبیسافت اولین گیمپلی بازی Rainbow Six: Extraction را در برنامه یوبی فوروارد پیش‌رو نمایش خواهد داد. رویداد Ubisoft Forward در تاریخ 22 خرداد (شنبه هفته آینده)، ساعت 23:30 برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا