اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

بازی Rainbow Six Extraction تا اوایل سال 2022 تأخیر خورد

یوبیسافت اعلام کرده که بازی Rainbow Six Extraction اکنون بجای 2021، در ابتدای سال 2022 عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Rainbow Six Extraction

دوره تأخیر بازی‌ها هنوز به اتمام نرسیده و اینبار، تاریخ عرضه یکی از عناوین مهم شرکت Ubisoft به تعویق افتاده. Rainbow Six Extraction که در ابتدا قرار بود در سپتامبر امسال منتشر شود، حالا تا ماه ژانویه 2022 (دی-بهمن 1400) تأخیر خورده است.

تیم سازنده توضیح داده این عنوان یک بازی کاملا AAA است و نوع نگاه و تجربه شما از بازی‌های کواپ را دگرگون می‌سازد. سازندگان می‌گویند: «ما از فرصت در اختیار داشتن زمان بیشتر برای پیاده کردن ایده‌های خود به آن شکلی که لیاقتش را دارند، استفاده کرده‌ایم و بازی را در ژانویه 2022 عرضه می‌کنیم. ما اطمینان داریم این تصمیم باعث می‌شود Rainbow Six Extraction تبدیل به عنوان کواپ هیجان‌انگیز و غرق‌کننده‌ای شود که می‌خواهیم آن را خلق کنیم و شما نیز بابتش اشتیاق دارید.»

عنوان رینبو سیکس اکسترکشن ابتدا در سال 2019 معرفی و برای عرضه در 2020 برنامه‌ریزی شده بود. پس از آن، چالش‌های اپیدمی کووید-19 زمان عرضه را تا 2021 عقب انداخت. اکنون نیز اعلام شده که بازی در ژانویه 2022 عرضه می‌شود. بازی Rainbow Six Extraction برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دست ساخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا