اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: Sony درخواست کوجیما برای ساخت یک بازی جدید را رد کرده است

اخیرا شایعه دیگری در خصوص بازی بعدی استودیوی Kojima Productions منتشر شده که ابعاد بیشتری از شایعه قبلی همکاری کوجیما با مایکروسافت را فاش می‌سازد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Hideo Kojima

نام هیدئو کوجیما برای سال‌ها با برند پلی استیشن گره خورده است. پس از جدایی از کونامی، کوجیما با همکاری شرکت Sony بازی Death Stranding را به‌عنوان یک بازی انحصاری کنسولی برای پلی استیشن 4 توسعه داد. اما چند روز پیش شایعه جالبی از طرف جف گراب مبنی بر مذاکره مایکروسافت با کوجیما پروداکشنز جهت نشر بازی بعدی کوجیما مطرح شد.

حال پس از چند روز، اینبار شایعه دیگری از طرف Shpeshal_Ed به‌گوش رسیده. او در اپیزود اخیر پادکست Xbox Era (دقیقه 15:21) مدعی شده که کوجیما در حقیقت در ابتدا قصد داشته تا برای ساخت بازی جدید خود با Sony همکاری کند، اما با توجه به عملکرد نه‌چندان عالی Death Stranding، سونی این درخواست را رد کرده است. به گفته Shpeshal_Ed، کوجیما پروداکشنز پس از آن به‌دنبال ساخت یک بازی برای گوگل استیدیا بوده، اما در نهایت تصمیم گرفته تا با مایکروسافت همکاری کند.

او همچنین عنوان کرده که جزئیات بیشتری از پروژه در دست ساخت این استودیوی ژاپنی را در اختیار دارد، اما فعلا نمی‌تواند آن‌ها را به اشتراک بگذارد.

کارگردان هنری استودیو یعنی یوجی شینکاوا چند هفته پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که از پروژه جدیدی که بر روی آن مشغول است، به‌زودی رونمایی خواهد شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک اولین اطلاعات رسمی بازی جدید کوجیما پروداکشنز را دریافت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا