سازنده بازی Heavy Rain در ژانرهای دیگر بازی خواهد ساخت
استودیو Quantic Dream سازنده بازی Heavy Rain و Detroit: Become Human به واسطه آثار ماجراجویی داستان محور خود شناخته میشود که در آن چندین انتخاب و به دنبال آن مسیرها و عواقب مختلف در مقابل پلیر قرار میگیرد.
این کمپانی مدتی پیش اظهار کرده بود که مایل است بازیهایی را از توسعهدهندگان دیگری نشر دهد که لزوما روی داستانسرایی تعاملی تاکید و تمرکز نمیکند. به عبارت دیگر آنها عناوینی را در ژانرهای متفاوت نشر خواهند داد. اما سوالی که اکنون مطرح میشود به خود این استودیو مرتبط میشود که آیا آنها زمانی تصمیم خواهند گرفت به جز بازیهای ماجراجویی داستان محور، آثار دیگری را تولید کنند ؟
در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 و در گفتگویی با وبسایت USgamer، یکی از موسسین استودیو مورد بحث یعنی Guillaume de Fondaumière اظهار کرد که استودیو Quantic Dream علاقه دارد تا افقها و چشماندازهای جدیدی را جستجو کند. در حالی که de Fondaumière مایل نبود اطلاعات چندانی درباره این موضوع ارائه کند اما توضیح داد که سازنده بازی Heavy Rain در آینده پروژهای را تولید را خواهد کرد که با آثار معمول آنها متفاوت خواهد بود.
بدون آن که جزئیات زیادی را بر زبان بیاورم میتوانم بگویم که در آینده میتوانید انتظار آثاری در ژانرهای دیگری را از سوی Quantic Dream داشته باشید.
من خیلی دوست دارم داود بره یه بازی تو سبک Silent Hill بسازه. واقعا سبکی که داره و تو درآوردنش استاد شده خراک این مدل بازی هاست و امیدوارم سراغ سوژه هایی که تو سریال ها صد مدل بهترش اجرا شدن نره.
از اونروزی که یه شرکت چینی سهامشون رو خرید باید حدس میزدم. منتها خوب به خودم امید الکی میدادم.
بودجشون که مسلما کاهش پیدا میکنه ولی حداقل امیدوارم اون حس و حال بازیاشون حفظ شه. دیوید کیج رو من خیلی دوست داشتم و دارم و برای همه تیمشون آرزوی موفقیت دارم