اخبار بازی

عنوان «PUBG» حالت «Event» را در پاسخ به «Fortnite» اضافه خواهد کرد

عنوان «PUBG» نیز به جمع دارندگان بخش «Event» در عناوین «Battle Royale»، خواهد پیوست. سازنده‌ی این عنوان «.PUBG Corp» طی پیامی این خبر را اعلام کرد و اطلاع داد این حالت به زودی به سرور تست بازی خواهد آمد.

PUBG

حالت رویداد «PUBG» شامل چرخش میان بازی‌های سفارشی خواهد بود که از بخش‌های تک نفره، دو نفره و تیمی این عنوان متفاوت است. رویداد اول شامل رقابت تیم‌هایی متشکل از هشت نفر با پدید آمدن اسلحه‌های «Rifle» در نقشه‌ی بازی، به میزان ۲ برابر حالت معمولی است.

«.PUBG Corp» در این زمینه اعلام کرد:« ما میدانیم که این رویداد فرق چندانی با رقابت‌های عمومی ندارد ولی این فقط برای شروع ماجراست. حالت «Event» در آینده چیزهای هیجان انگیزی خواهد داشت.»

تست این حالت برای همه‌ی بازیکنان قابل دسترسی خواهد بود و فقط با زاویه دید سوم شخص در نقشه‌ی «Erangel»، اجرا خواهد شد. هنوز تاریخ مشخصی برای این تست اعلام نشده است اما سازندگان وعده دادند به محض آماده شدن این حالت، تست آن را آغاز خواهند کرد.

این اعلان به دنبال معرفی جدیدترین رویداد زمانی ویژه‌ی عنوان «Fotnite» با نام «Blitze»، اتفاق افتاده است. رویدادها در اوایل ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی به عنوان «Fortnite» اضافه شد که در آن زمان «.PUBG Corp» مشغول عرضه‌ی عنوان خود برای کنسول «Xbox One» و خارج کردن بازی از حالت «Early Access» بر روی پلتفرم «PC» بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا