اخبار بازی

اضافه شدن غار زیرزمینی در نقشه‌ی جدید عنوان «PUBG»

در تلاش برای تازه نگه داشتن تجربه‌ی عنوان «PUBG»، سازنده‌ی آن یعنی «.PUBG Corp» اعلام کرد وسایل حمل و نقل، سلاح‌ها و سیستم غار جدیدی را به نقشه‌ی جدید این عنوان اضافه خواهد کرد. استدیوی «.PUBG Corp» این اطلاعات را در پستی راجع به نقشه‌ی جدید این عنوان که با نام رمز «Savage Map» از آن یاد شده، اعلام کرد.

غار زیرزمینی جدید از غاری واقعی با نام «Phraya Nakhon» خارج از شهر بانگکوک در کشور تایلند، الهام گرفته شده است و بازیکنان میتوانند توسط پاراشوت مستقیما به این غار وارد شوند. بر اساس گفته‌ی سازنده شیوه‌های متفاوتی برای فرار در این غار وجود خواهد داشت.

PUBG

«.PUBG Corp» اشاره کرد پیش از ارائه‌ی غار زیرزمینی نیاز به زمان بیشتری است تا بر روی آن کار کنند. سرور تست این غار با نام رمز «Savage’s Server Tests» طی چند مرحله تست بعدی ارائه خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن اعلام نشد.

نقشه‌ی جدید این عنوان با نام رمز «Savage Map» گیم‌پلی متفاوتی را نسبت به نقشه‌های پیشین ارائه خواهد داد که دلیل اصلی این امر میتواند اندازه‌ی کوچکتر آن باشد.

PUBG

همچنین در خبر دیگری این عنوان برای دارندگان اشتراک «Xbox Live Gold» از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آوریل (۳۰ فروردین تا ۲ اردیبهشت) رایگان میباشد. محتوای قابل دانلود جدید این بازی با نام «PUBG5 Pack» بر روی کنسول «Xbox One» نیز شامل موارد ظاهری مانند کلاه و شلوار خواهد بود. نقشه‌ی دوم این بازی نیز با نام «Miramar» در ماه می برای کنسول «Xbox One» منتشر خواهد شد.

عنوان «PlayerUnknown’s Battlegound» هم اکنون بر روی پلتفرم‌های «PC» و «Xbox One» در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا