اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: اعلام اطلاعات بیشتر در مورد پلی استیشن 5 تا یک روز آینده

یک روز دیگر و یک شایعه دیگر در خصوص کنسول پلی استیشن 5. طبق شایعه‌ای جدید، شرکت Sony برنامه دارد تا فردا معرفی بزرگی را پیرامون PlayStation 5 انجام دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

پس از لو رفتن قیمت Xbox Series X و همچنین معرفی رسمی کنسول Xbox Series S، طرفداران پلی استیشن بیشتر از همیشه منتظر دریافت اطلاعات جدید PlayStation 5 از طرف سونی هستند. در این شرایط، فروشگاه بریتانیایی GAME با انتشار یک توئیت و البته پاک کردن آن باعث شده تا شایعات جدیدی در خصوص معرفی تاریخ عرضه و قیمت کنسول نسل بعدی سونی به‌وجود بیاید.

در این توئیت فروشگاه GAME عنوان کرد کاربرانی  که منتظر پیش‌خرید کردن PlayStation 5 هستند باید در آینده‌ای نزدیک منتظر اطلاعات جدید باشند؛ چرا که سونی تا فردا (9 سپتامبر) اخبار جدیدی را منتشر خواهد کرد. همان‌طور که گفته شد، توئیت مذکور هم‌اکنون حذف شده‌است. این موضوع می‌تواند به‌سادگی بدان معنا باشد که اطلاعات فروشگاه GAME غلط بوده و یا برعکس، اطلاعات آن‌ها صحیح بوده و در زمان زودتر از موعود منتشر شده‌است.

در هر صورت، تا فردا مشخص خواهد شد که ادعای این فروشگاه صحیح بوده یا خیر. شایان ذکر است که 9 سپتامبر با بیست و پنجمین سالگرد عرضه پلی استیشن 1 در ناحیه آمریکای شمالی مصادف است و اعلام اطلاعات بیشتر در مورد کنسول PlayStation 5 در این تاریخ، می‌تواند حرکت هوشمندانه‌ای باشد. البته سونی چند روز پیش اعلام کرد که در طی این هفته معرفی‌هایی را برای PSVR انجام خواهد داد.

همانند همیشه، باید گفت که این موضوع تا قبل از اعلام رسمی سونی در حد شایعه باقی می‌ماند. کنسول PlayStation 5 در تعطیلات پایان امسال وارد بازار خواهد شد. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا