اخبار بازی

شایعه جدید خبر از پیش فروش PS5 در ماه مارس می دهد

تاریخ عرضه کنسول ps5

در شایعه جدیدی درباره کنسول پلی استیشن 5، ادعا شده است که کنسول نسل بعدی شرکت سونی در ماه مارس، در یک جلسه (Meeting) درباره پلی استیشن، رونمایی می شود. این گفته ای است از یک اکانت توییتر به نام PSErebus، که در گذشته به شکل صحیح، تاریخ عرضه اولیه بازی Last of Us Part 2 را فاش کرد، گرچه خیلی ها نسبت به ادعای جدید این اکانت مردد هستند.

این توییت را می توانید در تصویر زیر ببینید

این یوزر توییتر ادعا کرده است که درباره رونمایی آینده پلی استیشن خیلی چیز ها می داند، شامل این افشاگری که از پلی استیشن 5 در ماه مارس رونمایی خواهد شد و این که کنسول در 20 نوامبر 2020 در آمریکای شمالی با قیمت 499 دلار، به بازار عرضه می شود.

همچنین ادعا شده که پیش فروش بازی جدید از سری Gran Turismo در فصل بهار (ماه مارس تا ماه مه میلادی) آغاز می شود و بازی GTA 6 در فصل پاییز (ماه سپتامبر تا ماه نوامبر میلادی) عرضه خواهد شد و این که کنسول پلی استیشن 5 قابلیت backwards-compatible (سازگاری عقب رو) را دارد تا بازی های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 را اجرا کند.

با این که قبلا این اکانت پیش بینی های درستی را خبر داده است، ولی مثل همیشه، نباید این نوع خبر ها را سریع قبول کرد، اخیرا شایعه های غیر صحیح زیادی به بیرون راه پیدا کرده است. علاوه بر این، ما نمی دانیم که منبع این خبر ها دقیقا از کجاست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا