اخبار بازیپلی استیشن 4

عناوین رایگان PlayStation Plus ماه اکتبر مشخص شدند

مطابق هر ماه سونی از عناوین رایگان جدید سرویس PlayStation Plus رونمایی کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی‌های اکتبر PlayStation Plus

بازی Vampyr اولین عنوان رایگان معرفی شده برای ماه اکتبر است. خالقین بازی Life is Strange (استودیو Dontnod) این عنوان را توسعه داده‌اند، اما ومپایر در کنار اهمیت دادن به انتخاب بازیکنان، نسبت به دیگر ساخته‌های دونتناد تفاوت‌های زیادی دارد. در این بازی اکشن نقش آفرینی بازیکنان کنترل شخصیتی به‌نام Jonathan Reid را در اختیار می‌گیرند که به دنبال درمان بیماری مردم شهر لندن است، اما خود به یک ومپایر تبدیل می‌شود و باید با چالش‌های اخلاقی به‌وجود آمده مقابله کند.

عنوان بعدی بازی Need for Speed Payback است که در سال 2017 منتشر شده بود. پی‌بک که توسط گوست گیمز توسعه یافته، یک ریسینگ اپن-ورلد است که جهان آن بر اساس لس آنجلس طراحی شده‌است. بازی در کنار بخش چند نفره، دارای یک بخش داستانی تک نفره است که سه شخصیت قابل بازی با مهارت‌های خاص را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. متأسفانه این نسخه از سری محبوب Need for Speed استقبال چندان خوبی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت نکرد.

مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند دو عنوان نامبرده را از تاریخ 6 اکتبر دانلود کنند. نظر شما در مورد فهرست بازی‌های رایگان این ماه پلاس چیست؟ آیا بازی‌های ماه اکتبر توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ دیدگاه خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا