اخبار بازی

مشخصات و تاریخ عرضه پروژه اسکارلت لو رفت

به گزارش وب سایت  فرانسوی jeuxvideo، کنسول نسل نهم «شرکت مایکروسافت» که با عنوان پروژه اسکارلت شناخته می‌شود، در جریان رویداد E3 2019 رونمایی می‌شود. از نکات حائز اهمیت، این است که پروژه مذکور تنها شامل یک کنسول خواهد شد. با توجه به برنامه ریزی دقیق مایکروسافت، آینده روشنی برای پلتفرم‌های گیمینگ این شرکت تصور می‌شود. علاوه‌بر اعلام همکاری این شرکت با نینتندو، کمپانی مایکروسافت برنامه دارد از 2 سخت افزار جدید در E3 2019 رونمایی کند که این دو سخت افزار، با اسم رمز Lockhart و Anaconda شناخته می‌شوند. «لاک هارت» کنسولی رده پایین با قدرت ضعیف‌تر بوده که توانایی اجرای عناوین با کیفیت متوسط را داشته و با قیمتی ارزان‌تر ارائه می‌شود. «آناکوندا» نیز کنسول قوی‌تر بوده و قرار است جایگزینی برای Xbox One X باشد. ظاهراً هر دوی این کنسول‌ها تا پایان سال 2020 وارد بازار می‌شوند.

از مشخصات هر دوی کنسول‌ها می‌توان به استفاده از SSD اشاره کرد. در ذیل می‌توانید لیستی از مشخصات کامل هر دو کنسول را ملاحظه کنید:

پروژه اسکارلت

از دیگر اخبار مهم، می‌توان به تاریخ عرضه و پلتفرم Halo Infinite اشاره داشت. عنوان مذکور در پایان سال 2020 علاوه‌بر ایکس باکس وان، روی پروژه اسکارلت و کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد. این عنوان جزء لاین آپ کنسول نسل نهم مایکروسافت به حساب می‌آید. علاوه‌بر هیلو، ظاهراً اولین پروژه استودیو نینجا تئوری (پس از خریداری شدن این تیم توسط مایکروسافت) نیز در اوایل سال 2020 برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود. مایکروسافت در جریان E3 2018 به هواداران خود اعلام کرد تیمی که کنسول ایکس باکس وان اکس را طراحی کرده، درحال کار روی پروژه اسکارلت است و اخبار جدید درباره این پروژه را در آینده منتشر می‌کند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا