اخبار بازی

اولین جزئیات بازی Project Resistance منتشر شد

بازی Project Resistance

شرکت کپکام در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 اولین جزئیات بازی Project Resistance را به همراه تصاویری از آن به اشتراک گذاشت. عنوان بقا-وحشت که در دنیای Residrnt Evil جریان داشته و هنوز نام کامل آن نیز مشخص نشده است. این نسخه فرعی فرمول مجموعه Resident Evil را به نوعی بازی مالتی‌پلیر 5 نفره نامتقارن (چهار در مقابل یک) تبدیل کرده و همکاری و رقابت را یکدیگر ترکیب می‌کند.

به گفته شرکت کپکام این بازی با همکاری شرکت NeoBards Entertainment در حال ساخت بوده و برای توسعه آن از انجین RE Engine استفاده شده که پیش از این برای تولید بازسازی Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 هم مورد استفاده قرار گرفته بود.

در هر مسابقه 4 در مقابل یک (4v1)، یک پلیر در نقش مغز متفکر چهار بازمانده دیگر را از طریق شبکه‌ای از دوربین‌های امنیتی تعقیب می‌کند و در هر نوبت یک قدم از دیگران جلوتر بوده تا از فرار آن‌ها جلوگیری کند. این مغز متفکر با استفاده از راهکارهای استراتژیک، طرح مرگباری را برنامه‌ریزی می‌کند و موانع خطرناکی برای بازماندگان قرار می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به احضار موجودات شیطانی، قرار دادن تله‌ها، دستکاری محیط و استفاده از دوربین‌های امنیتی اشاره کرد. این مغز متفکر هم‌چنین می‌تواند به طور مستقیم زامبی‌ها را کنترل کند. به‌علاوه برای اولین بار در این مجموعه می‌تواند در نقش Tyrant نیز قرار بگیرد.

در مقابل بازماندگان باید با همکاری یکدیگر به عنوان یک تیم، حملات و نقشه‌های مغز متفکر را دفع کرده و ماموریت‌های پازل مانند بازی را تکمیل کنند تا قبل از اتمام وقت از نقشه و محیط بازی فرار کنند. هر بازمانده مهارت و توانایی منحصر به فردی در اختیار داشته که با آن می‌تواند به هم‌تیمی خود کمک کند تا بر چالش‌های مغز متفکر غلبه کنند و در این تجربه شیطانی و شوم زنده بمانند.

علاوه‌بر جزئیات بازی Project Resistance تصاویری نیز از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این بازی برای سه پلتفرم PlayStation 4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی در حال توسعه بوده و هم‌اکنون زمان انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”.Amirone, post: 4631207, member: 40193″]
    خیلی افتضاحه که با تایرنت یا BOW به شکار بقیه بری ! ، این اتفاق توی O RC افتاد و گفتم کنترل نمسیس فاتحه میخونه به حس ترسی که قبل از این به نمسیس داشتید ، و این اتفاقم افتاد ، خودم اینکارو نکردم ولی بدون ترس سری بخاطر فرار از این موجوداته نه کنترل کردنشون و ریختن ترستون .
    [/QUOTE]
    RC یه افتضاح به تمام معنا بود.:D به خاطر همین امیدوارم درس گرفته باشند و اینو بهتر بسازن.
    اینم بگم که اینم بیادم من باز نمیخرم:D چون بازی تو این سبک دوست ندارم فقط شاید یکم گیم پلی ش رو ببینم که همون چجوری از آب دراومده. من در هر حال منتظر بازگشت نمسیس با RE3 Remake هستم\m/

  2. زبالس این بازی حالم بهم خورد! 😐 یعنی خیلی باید احمق باشی که اویل2 کپی پیست کنی همچین شتی بسازی ظاهر شخصیت ها رو کپکام بدجوری فاز غربی برداشته و داره موج سواری میکنه اون از تغییر رنگ پوست موریسون dmc اینم از چندتا punk که اصلا به اویل نمیخورن خب دست کم 2 برای ریمیک 3 کپی پیست میکردین!
    [QUOTE=”hitman68, post: 4631244, member: 67760″]
    اینم که آنلاین شد 😐
    یعنی دیگ نسخه 3 یا 8 فعلا معرفی نمیشه؟ این همه شایعه آخرش این بود؟
    [/QUOTE]
    هینتم دادن واسه ریمیک3 جالبش اینجاس! 😐

  3. [QUOTE=”.Amirone, post: 4631207, member: 40193″]
    خیلی افتضاحه که با تایرنت یا BOW به شکار بقیه بری ! ، این اتفاق توی O RC افتاد و گفتم کنترل نمسیس فاتحه میخونه به حس ترسی که قبل از این به نمسیس داشتید ، و این اتفاقم افتاد ، خودم اینکارو نکردم ولی بدون ترس سری بخاطر فرار از این موجوداته نه کنترل کردنشون و ریختن ترستون .
    [/QUOTE]
    لول میخواستی با امیروان یا دراکمن به شکار بقیه میرفتی؟ بازی رزیدنت ایول خب باید با جک و جونورای re بشکار رفت و رءیس هم اتفاقا خوب گذاشتن ولی پدر شری بریکین هم میذاشتن بد نبود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا