اخبار بازی

تاریخ دقیق انتشار بازی Project Cars 3 مشخص شد

استودیو بازی‌سازی Slightly Mad Studios در سال 2015 اقدام به ساخت نسخه اول سری بازی های Project Cars در سبک ریسینگ کرد که خوشبختانه پس از عرضه توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، سپس در سال 2017 شاهد Project Cars 2 بوده‌ایم که از قضا به جایگاه نسبتا خوبی رسید. در نهایت بعد از سه سال با انتشار تریلری از نسخه سوم این سری رونمایی شد.
حال طبق آخرین اخبار بازی ها تاریخ انتشار بازی Project Cars 3 به صورت دقیق اعلام شد و علاقه‌مندانه عنوان «پروجکت کارز» می‌توانند به تجربه این بازی بر روی رایانه های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ 28 آگوست (۵ شهریور) بپردازند.

بازی Project Cars 3

بازی Project Cars 3 تغییرات بیش‌تری نسبت به نسخه های پیشین خواهد داشت برای مثال می‌توان به گرافیک و محیطی پویا تر، شخصی‌سازی ببیشتر ماشین ها، راندمان بهتر بازی در صورت استفاده از عینک های شبیه ساز اشاره کرد. جالب است بدانید حتی بازی در بخش Career Mode پیشرفت کرده است چرا که سعی بر این شده تا اکثر بازیکنان در هر سطحی بتوانند چالش های روزانه، هفتگی و ماهانه را تجربه کنند و به مراتب بازی از حالت یکنواختی خارج شود.

آقای پیت موریش به عنوان Production director این اثر، معتقد است که دلایل محبوبیت سری بازی «پروجکت کارز» در بین بازی های ریسینگ متمرکز شدن روی تنوع بین ماشین ها، نقشه ها و مسیر های مسابقات و شرایط آب و هوایی است که سبب ماندگاری این عنوان در استودیو شده.

استودیو Slightly Mad Studios ابتدا با انتشار یک تریلر از بازی «پروجکت کارز 3» رونمایی کرد سپس در توییتر خود اسکرین شات های متفاوتی از این عنوان را به نمایش گذاشت و در نهایت تاریخ انتشار آن در 28 آگوست (۵ شهریور) سال جاری اعلام شد.
شما کاربران عزیز می‌توانید از تریلر بازی Project Cars 3 در وب‌سایت بازی‌سنتر دیدن فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا