اخبار بازی

شایعه: عرضه شدن بازی PES 2022 به‌صورت رایگان

به‌تازگی شایعه جدیدی مطرح شده که طبق آن، بازی PES 2022 تغییر بزرگی را به‌خود خواهد دید و به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی eFootball PES 2020

این روزها اخبار و شایعات مختلفی از سوی شرکت Konami به‌گوش می‌رسد. بعد از اعلام رسمی همکاری با استودیوی بلوبر تیم، شایعات و حدس و گمان‌ها به این سمت رفته که یک بازی سایلنت هیل جدید حاصل این همکاری خواهد بود. در همین حال شایعات دیگری هم به بازگشت سری‌های Metal Gear Solid و Castlevania در آینده اشاره دارند؛ اما مجموعه‌ای که همیشه می‌دانیم کونامی به‌طور فعالانه بر روی آن کار می‌کند، سری PES است.

در یکی از پادکست‌های اخیر VGC، اندی رابینسون (سردبیر ارشد این سایت) مدعی شده بر اساس آنچه که شنیده، کونامی در نظر دارد تا PES 2022 را به‌عنوان یک بازی رایگان عرضه کند. او جزئیات دقیق‌تری را به اشتراک نگذاشت، اما با توجه به افزایش تمرکز این سری بر روی eSports و سازگار شدن با مدل لایو سرویس، شاید رخ دادن چنین اتفاقی چندان هم عجیب و دور از ذهن به‌نظر نرسد.

در هر صورت، نسخه جدید PES طی یک رویداد در تاریخ 21 جولای (چهاشنبه، 30 تیر) معرفی خواهد شد و احتمالا به‌زودی با برنامه‌های کونامی برای این عنوان آشنا می‌شویم. کونامی مدتی پیش به‌طور ناگهانی یک نسخه از بتای بازی را تحت نام New Football Game Online Performance Test منتشر کرد که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا مطالعه کنید. همچنین اعلام شده پس از چند سال استفاده از فاکس انجین برای توسعه این سری، موتور گرافیکی نسخه جدید به آنریل انجین تغییر می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا