اخبار بازی

درآمد 26 میلیون دلاری بازی Pokemon Masters در یک هفته

بازی Pokemon Masters

تاکنون مجموعه Pokemon بزرگ‌ترین بازی شرکت نینتندو در بازار موبایل بوده و نسخه جدید آن یعنی بازی Pokemon Masters که به تازگی عرضه شده، با عملکرد خود تمامی شک و تردیدهای احتمالی که در خصوص اتفاقی بودن این مجموعه در بازار موبایل وجود داشته را از بین برده است.

در حالی که پیش از این آمار منتشر شده بیان می‌داشتند بازی در 4 روز ابتدایی پس از انتشار بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است اما تعداد دانلود یک بازی همیشه برابر میزان درآمد آن تیست. حال آن که به نظر می‌رسد این موضوع برای Masters صدق می‌کند. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Sensor Tower، بازی Pokemon Masters تنها در یک هفته 26 میلیون دلار درآمد حاصل کرده است. همان‌طور که در چارت زیر مشاهده می‌کنید این بازی تنها پس عنوان Pokemon GO قرار دارد که در زمان عرضه به یک پدیده جهانی تبدیل شد و بسیار از جلوتر از عناوین دیگری است که در این چارت دیده می‌شوند.

طبق اطلاعات ارائه شده، بخش عمده درآمد این بازی از ژاپن به دست آمده، به طوری که سهم درآمد بازی از ژاپن به میزان 63 درصد اشاره دارد. عنوان مذکور برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا