اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های ماه فوریه سرویس PlayStation Plus معرفی شدند

با رسیدن به اواخر ماه ژانویه، سونی از بازی‌های جدید سرویس PlayStation Plus که شامل عناوین PS4 و PS5 می‌شود رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های رایگان فوریه سرویس PlayStation Plus

بازی Concrete Genie در کنار نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Control در میان عناوین رایگان ماه فوریه هستند. این نسخه از کنترل شامل تمام اکسپنشن‌ها و آپدیت‌های بازی است و از قابلیت ارتقای رایگان بر روی کنسول نسل جدید پشتیبانی می‌کند، بنابراین با دریافت آن می‌توانید نسخه نسل بعدی این عنوان را نیز بر روی پلی استیشن 5 تجربه کنید.

علاوه بر دو عنوان نامبرده، همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، بازی Destruction AllStars نیز در فهرست بازی‌های این ماه قرار دارد. این عنوان که تنها برای PS5 منتشر می‌شود، از زمان عرضه بر روی سرویس PlayStation Plus قرار می‌گیرد. شرکت Sony روز گذشته قسمت جدید رویداد State of Play را به این بازی اختصاص داد و اطلاعاتی را در خصوص نوع ماشین‌ها، Destruction Points، قابلیت‌های مختلف قهرمانان بازی و… منتشر کرد.

هر سه عنوان از تاریخ 2 فوریه (14 بهمن) تا 1 مارچ (11 اسفند) برای مشترکان PlayStation Plus در دسترس هستند. نظر شما در مورد بازی‌های رایگان این ماه پلاس چیست؟ آیا عناوین رایگان فوریه 2021 موفق شدند رضایت شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا