اخبار بازیپلی استیشن 5

ساخت یک بازی چندنفره با همکاری استودیوی Firawalk و پلی استیشن

اخیرا استودیوی Firawalk که در سال 2018 تأسیس شده بود، همکاری خود با سونی را جهت ساخت یک بازی چندنفره AAA برای پلی استیشن اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Firewalk Studios و پلی استیشن

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی مشخص نیست، اما می‌دانیم که پروژه استودیوی Firawalk یک آی پی جدید اوریجینال خواهد بود و به‌صورت انحصاری کنسولی برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

در حقیقت Firewalk Studios بخشی از شرکت ProbablyMonsters محسوب به‌شمار می‌رود. این استودیو توسط تعدادی از بازیسازان کارکشته صنعت مانند Tony Hsu (مدیر کل بازی Destiny و نائب رئیس سابق اکتیویژن)، Ryan Ellis (کارگردان سابق در بانجی) و همچنین Elena Siegman (تهیه‌کننده سابق در بانجی) تشکیل شده است.

همانطور که گفته شد، اطلاعات چندانی از این بازی مولتی پلیر منتشر نشده، اما با توجه به اینکه تعدادی از توسعه‌دهندگان Firewalk Studios بر روی عناوینی مانند Call of Duty، Halo، Mass Effect و Apex Legends کار کرده‌اند، برخی گمان می‌دهند که پروژه در دست ساخت جدید آن‌ها نیز یک بازی شوتر باشد. اما با اینحال. تا زمان معرفی بازی چیزی مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

سازندگان اعلام کرده‌اند این عنوان را زمانی که احساس کنند مناسب است، معرفی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا