اخبار بازیپلی استیشن 5

فروش کنسول PS5 از 10 میلیون واحد عبور کرد

طبق اعلام رسمی شرکت Sony، کنسول PS5 موفق شده تا از زمان عرضه تا تاریخ 18 جولای، به فروش 10 میلیون واحدی برسد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنسول PlayStation 5

کنسول PS4 موفق شده بود تا در عرض 271 روز به این میزان از فروش برسد، در حالی که این عدد برای پلی استیشن 5 برابر با 249 روز است. از این رو، کنسول نسل نهمی سونی در این بازه زمانی سریع‌ترین فروش را در میان تمامی کنسول‌های پیشین پلی استیشن تجربه کرده است. سونی در همین حال میزان فروش تعدادی از بازی‌های فرست پارتی خود را نیز اعلام کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

آخرین ساخته‌های استودیوی اینسامنیاک گیمز یعنی عناوین Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Ratchet & Clank: Rift Apart موفق شده‌اند تا به ترتیب 6.5 میلیون و 1.1 میلیون نسخه بفروشند. بازی MLB The Show 21 نیز با فروش 2 میلیون نسخه‌ای، سریع‌ترین فروش تاریخ مجموعه را تجربه کرده. این عنوان که در هنگام عرضه بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار گرفت، اکنون بیش از 4 میلیون بازیکن دارد. همچنین اعلام شده که تاکنون 560 هزار نسخه از بازی Returnal به فروش رسیده است.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد سال مالی 2022، به قوی‌ترین سال تاریخ برای یک کنسول پلی استیشن تبدیل شود. همچنین سونی قبلا اشاره کرده بود که پیش‌بینی می‌کند فروش کنسول PS5 در سال مالی آینده، به بیش از 14.8 میلیون واحد خواهد رسید. با توجه به آمار ارائه شده اخیر، فروش پلی استیشن 5 از این حیث طبق روال پیش‌بینی شده رو به افزایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا