اخبار بازی

ثبت نشان تجاری بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville

بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville

به تازگی شرکت EA نشان تجاری بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville را در اروپا به ثبت رسانده است. پس از معرفی بازی Plants vs. Zombies 3 به صورت انحصاری برای پلتفرم گوشی‌های موبایل، شرکت EA اعلام کرده بود که یک بازی شوتر از این مجموعه با اسم رمز Picnic برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی در دست ساخت قرار دارد و هم‌اکنون نیز در مرحله آلفا به سر می‌برد.

شایعات جدید بیان می‌داشتند این پروژه جدید شوتر به جای آن که Garden Warfare 3 نام داشه باشد، بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville نامیده می‌شود. اکنون نیز به نظر می‌رسد نشان تجاری که توسط EA در اروپا ثبت شده این شایعات را تایید می‌کند.

Neighborville نام یکی از محیط‌های حومه‌شهری کامیک‌های Plants vs. Zombies به شمار می‌رود. با این حال اطلاعات توصیفی فاش شده در وبسایت Reddit بیان می‌دارند این پروژه جدید یک بازی داستان محور نخواهد بود. براساس این اطلاعات، این بازی جدید دارای 20 کلاس شخصیت، یک منطقه اجتماعی، سه ناحیه برای گردش آزاد و 9 حالت PvP شامل یک میدان نبرد 4v4 می‌شود.

ظاهر سری Perhaps Garden به چیزی بیشتر شبیه یک بازی سرویس محور تبدیل شده است. با تمامی این توضیحات باید مننظر معرفی رسمی این پروژه توسط شرکت EA ماند. شاید در نمایشگاه گیمزکام بتوانیم شاهد رونمایی از این بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا