اخبار بازی

نسخه جدیدی از بازی Plants vs. Zombies در دست ساخت قرار دارد

بازی plants vs zombies

شرکت EA به‌تازگی اعلام کرده است که استودیو PopCap Games سازندۀ نسخه‌های پیشین بازی Plants vs. Zombies، در حال ساخت نسخۀ جدیدی از این بازی محبوب است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید

خرید استودیو PopCap Game توسط شرکت EA، یکی از بهترین اتفاقاتی بود که برای این شرکت رقم خورد. بازی Plants vs. Zombies یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده؛ این بازی در سبک استراتژیک Tower Defence (دفاع از قلعه) است که در آن بازیکنان با پرورش و استفاده درست از گیاهان، از ورود زامبی‌های گرسنه به خانه جلوگیری می‌کنند. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ توسط استودیو PopCap Games منتشر شد و توانست محبوبیت بالایی را بدست آورد. دومین نسخه این بازی با نام Plants vs. Zombies 2: It’s About Time در سال 2013 روانه بازار شد و با رعایت هستۀ اصلی بازی در کنار المان‌های جدید، توانست طرفداران بازی را چندین برابر کند. بدلیل استقبال زیاد بازیکنان از این مجموعه، طی چند سال گذشته عناوین فرعی مانند Plants vsZombies Garden Warfare و Plants vsZombies Heroes نیز منتشر شده است. این بازی به یکی از عناوین پرفروش‌ تلفن‌های هوشمند تبدیل شده و مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است.

به‌تازگی استودیو PopCap Games اطلاعاتی را از سومین نسخۀ بازی Plants vs. Zombies در سایت رسمی شرکت EA منتشر کرده است. این شرکت طرفداران را به دریافت نسخۀ آزمایشی بازی 3 Plants vs. Zombies دعوت کرده است اما زمان شروع این دانلود را اعلام نکرده است همچنین تعداد محدودی از بازیکنان قادر به دانلود این نسخه خواهند بود که تعداد دانلود کننده‌ها نیز نامعلوم است. نسخه آزمایشی بازی Plants vs. Zombies 3 رایگان خواهد بود و بدلیل کامل نبودن این نسخه، فقط در اندروید 6 و بالاتر در دسترس خواهد بود.

در حالی که شرکت EA جزئیات زیادی از بازی 3 Plants vs. Zombies منتشر نکرده است اما احتمال این وجود دارد که این بازی بصورت رایگان عرضه شود. برای اطمینان از این موضوع باید تا رونمایی رسمی بازی منتظر بمانیم. طبق گفته‌های شرکت EA سازندگان قصد دارند تا از کیفیت کار اطمینان حاصل کنند و بازی را به بهترین شکل ممکن به دست طرفداران برسانند با این حال به نظر می رسد که مراحل توسعه بازی نسبتا سریع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا