اخبار بازی

عکاسان دنیای واقعی، غرق در جهان بازی Red Dead Redemption 2

این روزها که مردم زیادی بخاطر ویروس کرونا نمی‌توانند به خارج از خانه‌های خود بروند، عکاس‌های خیابانی بجای دنیای واقعی، درحال پرسه زدن در جهان شگفت‌انگیز بازی Red Dead Redemption 2 هستند و تصاویر زیبایی را تهیه می‌کنند.

بازی Red Dead Redemption 2

بسیاری از گیمرها دوران قرنطینگی را با انجام بازی‌های جدیدی مثل Doom Eternal و Animal Crossing: New Horizons می‌گذرانند؛ اما گروه دیگری نیز وجود دارند که اخیرا به دلایل خاصی به سمت آخرین ساخته شرکت Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 جذب شده‌اند. این گروه، عکاسان خیابانی هستند که سعی دارند بجای گردش در شهر و به خطر انداختن جان خود، با انجام بازی‌های ویدئویی هم به کار خود برسند و هم در امان بمانند.

کاربری به نام Sixstreetunder در اینستاگرام خود تصاویر خیره‌کننده‌ای را از بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته است. او که یک عکاس حرفه‌ایست، می‌گوید در اوایل گرفتن این عکس‌ها با دشواری‌هایی همراه بوده، چرا که احتساب گذر زمان و تنظیم کردن نور در یک بازی جهان باز تفاوت زیادی با دنیای واقعی دارد. با اینحال، نتیجه نهایی تصاویر چشم‌نوازی درآمده که مشاهده می‌کنید:

عکاس دیگری با نام کاربری Nicofroe، در اینستاگرام خود محیط و شخصیت‌های داستانی این بازی را به دید مخاطبان گذاشت. او حتی برای این فرم از عکاسی نام جالب “عکاسی خیابانی مجازی” را انتخاب کرده که به هشتگ محبوبی در فضای مجازی تبدیل شده است.

البته جهان غرب راکستار تنها مقصد عکاسان نیست،  برخی نیز درحال ثبت کردن عکس‌هایی از خیابان‌های خالی عناوین مختلف مانند The Last of Us و Grand Theft Auto هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا