اخبار بازی

فیل اسپنسر: تغییرات بیشتری در صنعت بازی رخ خواهد داد

روز سه‌شنبه، ایکس‌باکس تایید کرد که عنوان ایندیانا جونز پس از انتشار اولیه آن برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسامبر امسال، در اوایل سال آینده روی پلتفرم کنسول سونی عرضه خواهد شد. در جریان بازاریابی این شرکت در رویداد 2024 Gamescom از رئیس بخش بازی مایکروسافت، فیل اسپنسر، خواسته شد تا در مورد تصمیم خود مبنی بر عرضه‌ی بازی‌های انحصاری Xbox برای کنسول PS5 نظر دهد.

او گفت: با معرفی بازی برای پلی‌استیشن که بهار گذشته چهار بازی را عرضه کردیم، دو تای آن‌ها روی سوییچ، چهار تای آن‌ها بر روی پلی‌استیشن، و گفتیم که قرار است بررسی کنیم. فکر می‌کنم در نمایشگاه گفته بوده‌ام که با توجه به آموخته‌هایمان، کارهای بیشتری را انجام خواهیم داد. وقتی نگاه می‌کنم چیزی که می‌بینم این است که فرنچایزهای ما در حال قوی‌تر شدن هستند، تعداد بازیکنان کنسول ایکس‌باکس ما امسال به همان اندازه که قبلا بوده‌اند، بالا هستند، بنابراین به آن نگاه می‌کنم و می‌گویم، تعداد بازیکنان ما برای پلتفرم کنسول افزایش می‌یابد. فرنچایزهای ما به همان اندازه قوی هستند که قبلا بوده اند و ما یک تجارت را اداره می کنیم.

او اضافه کرد: قطعا در داخل مایکروسافت درست است که سطح بالایی از پشتیبانی را از شرکت دریافت می کنیم و از نظر کاری که می توانیم انجام دهیم شگفت انگیز است، پس خروجی سطح بالایی را باید به شرکت بازگردانیم. بنابراین من به این نگاه می‌کنم چگونه می‌توانیم بازی‌های خود را تا حد امکان قوی کنیم، [اطمینان حاصل کنیم که] پلتفرم ما هم در کنسول، هم در رایانه شخصی و هم در فضای ابری به رشد خود ادامه می‌دهد و فکر می‌کنم این یک استراتژی است که برای ما کار می‌کند.

در آخر اسپنسر در مورد صنعت گفت: آخرین چیزی که می گویم این است که فکر می کنم در حال حاضر فشار زیادی روی صنعت وجود دارد. مدت زیادی است که در حال رشد بوده و اکنون مردم به دنبال راه‌هایی برای رشد هستند. فکر می‌کنم برای ما به‌عنوان طرفداران و بازیکنان بازی‌ها، فقط باید پیش‌بینی کنیم که تغییرات بیشتری در نحوه ساخت و توزیع برخی از روش‌های سنتی‌تر بازی‌ها ایجاد می‌شود و شرایط برای همه ما تغییر خواهد کرد. اما نتیجه نهایی باید بازی‌های بهتری باشد که افراد بیشتری بتوانند بازی کنند. اگر روی آن تمرکز نکنیم، روی چیزهای اشتباه تمرکز کرده ایم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا