اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد تأخیر بازی Halo Infinite

پس از به تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی Halo Infinite تا سال 2021، آقای فیل اسپنسر در خصوص این موضوع صحبت‌هایی را داشته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Halo Infinite

چند روز پیش بود که استودیو 343Industries به‌طور رسمی از تأخیر هیلو اینفینیت تا سال 2021 خبر داد. پیش‌تر موسس استودیو یعنی خانم بانی راس ضمن عذرخواهی، بابت درک و حمایت طرفداران تشکر کرده بود. حالا اسپنسر که اخیرا در برنامه Animal Talking حضور داشته نیز در مصاحبه با Gary Whitta به این تأخیر واکنش نشان داده‌است:

بگذارید با قدردانی از طرفداران و ذکر این موضوع که تأخیر هیلو اینفینیت یک ضدحال است شروع کنم. در نهایت، من باید تصمیم درست را بگیرم… قدرت فرنچایز هیلو — سلامت و توانایی اعضای تیم… آیا همه چیز به سمت کیفیتی که از بازی انتظار دارید پیش می‌رود؟”

“ما ناامید هستیم و می‌دانیم این چیزی بود که طرفداران منتظرش بودند. اما ما همچنین به‌شدت متعهد هستیم تا یک بازی عالی را تحویل دهیم و فکر می‌کنم این مهم‌ترین چیز است.”

در ادامه او اضافه کرد که بالا بردن انتظار طرفداران و برآورده نکردن آن‌ها را دوست ندارد، اما این تأخیر در دراز مدت تصمیم درستی بوده‌است:

“از طرفداران عذرخواهی می‌کنم، چرا که هرگز نمی‌خواهم انتظاراتی را به‌وجود بیاورم و سپس آن‌ها را برآورده نکنم. اما باور دارم که در دراز مدت، ما در حال گرفتن تصمیم درستی در قبال Xbox ،Halo و مشتریان خود هستیم.”

شرکت Microsoft در مقطعی عرضه Halo Infinite به‌صورت نصفه و نیمه را در نظر گرفته شده، اما کمپانی مذکور نسبت به این موضوع احساس خوبی نداشته و در نهایت تصمیم به تأخیر بازی گرفته شده‌است. اسپنسر همچنین به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت سعی دارد با طرفداران تا بیشترین حد ممکن شفاف باشد، حتی اگر این مسئله باعث ناراحتی طرفداران و کارکنان شرکت شود.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. در مورد گرافیک، فقط در صورتی پیشرفت عظیم میکنه که نسخه وان کنسل بشه. اگه کنسل نشه، همین گرافیکه، بدون باگ و مشکل، نهایتا یه ری تریسینگ و global illumination میزنن تنگش واسه SX 😀

    من پیش بینی شخصیم اینه که کمپین نسخه وان حذف میشه و فقط مولتی پلیر بازی (که فری تو پلی هست) برای وان هم عرضه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا