Phil Spencer: حاصل شدن پیشرفتی عظیم در مراحل توسعه Gears of War 4

اخیرا مدیر بخش Xbox کمپانی «مایکروسافت» یعنی «فیل اسپنسر» توانسته‌است نمایش جدیدی از نسخه چهارم سری عناوین «Gears of War» را مشاهده کند، و به واسطه آن به‌نظر می‌رسد که وی خیلی تحت تاثیر قرار گرفته باشد; چراکه وی به‌تازگی طی پستی در توییتر اظهار داشته‌است که تیم توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیوی «The Coalition» در مراحل توسعه بازی با پیشرفتی خیره‌کننده مواجه شده‌است و اینکه این نمایش جدید برای وی یادآور زمانی بوده که برای اولین بار پروژه «Warfare» را مشاهده کرده‌است، پروژه‌ای که بعد‌ها «Gears of War» لقب گرفت. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

شما می‌توانید متن توییت وی را در زیر مشاهده نمایید:

«استودیوی «The Coalition» به پیشرفتی عظیم در مراحل توسعه بازی دست پیدا کرده‌است. من زمانی را که برای اولین شاهد پروژه «Warfare» بوده‌ام را به یاد دارم، و احساسی که در آن زمان به من منتقل شد را چندی پیش با دیدن نمایش جدید بازی نیز دوباره به من القا شد.»

 

در حالی که ما هنوز اطلاعات زیادی از نسخه جدید این سری نداریم، اما چندی قبل آقای «فیل اسپنسر» اعلام داشته‌است که این نسخه یک ریبوت (احیای دوباره) از این سری تلقی نمی‌شود و وی بیشتر از هرچیزی علاقه‌مند است که «Gears of War 4» بیش از پیش تم و بستر تاریک خود را پررنگ‌تر کند و در همین حین آغشته به نبردهای عظیم باشد و سعی به تصویر کشیدن مقیاس حماسی گذشته سری داشته باشد.

 

جالب است بدانید که چندی پیش «راد فرگوسن» مدیراستودیوی توسعه‌دهنده بازی اظهار داشته‌است که «Gears of War 4» یک بنچمارک گرافیکی برای Xbox One به‌شمار خواهد آمد.

 

«Gears of War 4» در تاریخ نامشخصی طی پاییز سال جاری به معرض انتشار می‌رسد. اما بتای بخش چندنفره آن طی بهار 2016 در دسترس خریداران «Gears of War Ultimate Edition» قرار می‌گیرد.

منبع

خروج از نسخه موبایل