اخبار بازی

بازی جدید پیتر مولینیو به نام Masters of Albion معرفی شد که در دنیای Fable اتفاق می‌افتد

آقای Peter Molyneux بازی جدید خود را با نام Masters of Albion در رویداد Gamescom 2024 معرفی کرد. این بازی که توسط توسعه دهندگان سابق Fable و همچنین رئیس سابق Media Molecule، آقای Mark Healey، در حال توسعه است، به عنوان یک بازی open-world God game (خدای جهان باز) توصیف می شود که در دنیای Albion اتفاق می‌افتد. همچنین آقای Molyneux ادعا کرده است که بازی Masters of Albion، علیرغم عدم وابستگی به مایکروسافت و یا فرنچایز Fable، در همان دنیای Fable اتفاق می‌افتد.

در صحبت با IGN، مولینیو استفاده از نام Albion را با مقایسه آن با ساخت چندین بازی در یک کشور توجیه کرد، چیزی که با استفاده قوانین کپی رایت نمی‌توان آن را متوقف کرد.

او می گوید: [این] مثل این است که بگویید اگر یک بازی را در آمریکا تنظیم کنید (بسازید)، نمی توانید هیچ بازی دیگری را در آمریکا تنظیم کنید (بسازید). بنابراین Albion نمی‌تواند دارای حق کپی رایت باشد. این نام انگلیس و ولز است و اینگونه است که ما از آن فرار می‌کنیم. مولینیو ادامه می‌دهد: Fable در آلبیون اتفاق می‌افتد، Masters of Albion هم در Albion اتفاق می‌افتد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا مطمئن است که Albion به دلیل زمینه تاریخی آن نمی‌تواند دارای حق کپی رایت باشد، پاسخ داد: اگر بخواهم صادق باشم، واقعا نمی‌دانم… امیدوارم. منظورم این است که شما فکر می‌کنید که من باید فرد مسئول باشم، شش ماه گذشته را در دفاتر وکلا می‌گذراندم.

مولینیو بعدا گفت که در حالی که فکر می‌کرد بازی جدیدش گسترش جالبی در جهان خواهد بود، اما این یک بازی جدید در فرنچایز مایکروسافت نیست. او گفت: این در واقع Fable 5 یا چیزی شبیه به آن نیست. اما اگر Fable را بازی کرده باشید، قطعا Masters of Albion برای شما آشنا خواهد بود. یکی از چیزهایی که به دست آوردیم و کاملا می خواستیم، شوخ طبعی بود. من فکر می‌کنم بازی‌های Fable، چندان خنده‌دار نیست، بلکه بیشتر در مورد دادن توانایی به بازیکنان برای انجام کارهای مضحک و خنده دار است. اما ما آن را در Masters of Albion تحقق بخشدیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا